۰

برپایی پایگاه‌های ویژه برنامه زندگی حسینی در متروی تهران

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شركت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، از اجرای برنامه فرهنگی زندگی حسینی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران خبر داد و گفت: پایگاه‌های مشاوره مذهبی و خانواده زندگی حسینی در متروی تهران برپا شده است.
کد خبر: ۲۳۷۱۵۰
۱۶:۰۷ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، ویژه برنامه زندگی حسینی در قالب‌های مختلف فرهنگی و هنری به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شركت بهره‌برداری متروی تهران و با هدف ارتقای بیشتر سطح آگاهی و گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی به خصوص سیره و زندگی حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام برگزار می‌شود.

بر همین اساس پایگاه‌های مشاوره مذهبی و خانواده زندگی حسینی با هدف پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی و هم‌چنین ترویج مهارت‌های زندگی با محوریت سبك زندگی اسلامی - ایرانی در ایستگاه‌های امام خمینی(ره)، تجریش، ارم‌سبز، تئاترشهر و میدان آزادی از سوم تا ۱۱ شهریورماه برگزار می‌شود و مسافران شهر زیرزمینی می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها از خدمات آن بهره‌مند شوند.

همچنین ایستگاه‌های متروی تهران به مناسبت ایام ماه محرم به ایجاد فضاسازی بصری متناسب با این ایام اقدام شده است، همچنین با طراحی و نصب كتیبه‌های بزرگ فرهنگی با عنوان «با نوای كاروان»،‌ در ایستگاه‌های منتخب مسافران مترو از طریق سامانه هوشمند QR به فایل‌های مداحی، سخنرانی و مجموعه كتاب‌های مرتبط با قیام عاشورا و حماسه حسینی می‌توانند دسترسی پیدا كنند.

گفتنی است نمایشگاه عكس محرم، شامل مجموعه تصاویر ایام ماه محرم و مراسم عزاداری سوگواران حسینی در گذرگاه‌های فرهنگی ایستگاه‌های میدان انقلاب اسلامی، تئاتر شهر و فردوسی نیز برپاست.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: