۰

طراحی خطوط سفید برای حرکت موکب ها در کربلای معلی

آستان مقدس حضرت عباس(ع) از ساماندهی مسیر حرکت موکب ها و هیئت های عزاداری در مراسم عاشورای حسینی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۷۰۴۹
۰۸:۵۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، سید«نافع الموسوی» رئیس بخش بین الحرمین در آستان مقدس حضرت عباس(ع)، گفت: آستان های مقدس امام حسین و حضرت عباس(علیهما السلام) به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی مسیرهایی را با خطوط سفید طراحی کردند تا موکب ها و هیئت های حسینی از بین این خطوط عبور کنند.

الموسوی افزود: این مسیرها که با خطوط سفید مستقیم مشخص شده اند، در دو خیابان القبله و العلقمی منتهی به آستان عباسی کشیده شده اند. فاصله بین دو خط با یکدیگر یک متر است.

وی ادامه داد: فاصله تعیین شده با تایید مقامات مسئول انجام گرفته است و حرکت موکب ها و هیئت های حسینی از بین این خطوط انجام خواهد شد.

رئیس بخش بین الحرمین در آستان مقدس حضرت عباس(ع) از مسئولان موکب های عزاداری خواست تا به دستورالعمل های بهداشتی برای تضمین سلامت عزاداران پایبند باشند تا تصویری مثبت و متمدنانه از برپایی مراسم عاشورای حسینی منعکس شود.

شهرداری کربلای معلی، خط کشی سفید در دو خیابان القبله و العلقمی را با هماهنگی بخش بین الحرمین در آستان مقدس حضرت عباس(ع) انجام داده است.

این اقدام به منظور حفظ سلامت عزاداران و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و اجرای توصیه های مرجعیت عالیقدر شیعیان و دستورالعمل های بهداشتی انجام شد.

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: