۰

برپایی «تکیه مجازی امام رضا(ع)» از حرم رضوی ویژه ماه محرم

«تکیه مجازی امام رضا(ع)» عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که هم‌زمان با دهه نخست ماه محرم توسط مؤسسه رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی در حال برگزاری است و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده است.
کد خبر: ۲۳۷۰۲۴
۱۵:۰۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، «تکیه مجازی امام رضا(ع)» عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که هم‌زمان با دهه نخست ماه محرم توسط مؤسسه رسانه‌های نوین آستان قدس رضوی در حال برگزاری است و با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شده است.

 تکیه مجازی امام رضا(ع) که هم‌زمان با فرارسیدن ایام دهه اول ماه محرم برپا شده است به‌صورت روزانه ۴۰ هزار مخاطب دارد و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

پوشش ویژه‌برنامه «رسم دعبل» که با همکاری مرکز آفرینش‌های هنری در حال برگزاری است یکی از برنامه‌های این تکیه مجازی است.
همچنین دو برنامه در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگ‌سال در این ایام در حال برگزاری است که برنامه نخست با حضور مداحان نوجوان از ساعت ۲۱ تا ۲۱:۳۰ با روایتگری از دفاع مقدس و برنامه دوم نیز که ویژه بزرگ‌سالان است از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲ به‌صورت زنده مهمان مخاطبان است.
سخنرانی معرفتی، ذکر مصیبت، شعرخوانی و پخش آیتم‌های متنوع ازجمله بخش‌های این ویژه‌برنامه معنوی است و حجت‌الاسلام کاظم روح‌بخش در این مراسم به ایراد سخن می‌پردازد.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه‌ها را از طریق صفحات رسمی آستان قدس از جمله اپلیکیشن روبیکا به آدرس @aqr_ir و اینستاگرام به آدرس @www_aqr در فضای مجازی مشاهده کنند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: