۰

کوشنر ماه سپتامبر به عربستان بحرین و عمان می رود

منابع خبری فاش کردند که مشاور ارشد و داماد رئیس جمهوری آمریکا اوایل ماه آتی میلادی در راستای تلاش برای قانع کردن کشورهای عربی جهت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به عربستان، بحرین و عمان سفر می‌کند.
کد خبر: ۲۳۶۸۷۵
۱۰:۰۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، منابع مطلع فاش کردند که جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اوایل سپتامبر به عربستان، بحرین و عمان سفر خواهد کرد تا آنها را متقاعد به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مانند امارات کند.

در همین راستا، سایت "Axios" آمریکا به نقل از منابع اسرائیلی و عربی اعلام کرد که کوشنر در هفته اول سپتامبر به همراه آوی برکوویچ، نماینده ویژه آمریکا در مذاکرات بین‌المللی به خاورمیانه سفر می‌کند. همچنین کوشنر به قدس و از آنجا به امارات سفر می کند تا از روند اجرای توافقنامه عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل‌آویو مطلع شود.

طبق گفته این منابع، کوشنر درصدد است تا با استفاده از گفت‌وگوها با برخی رهبران منطقه، کشورهای عرب بیشتری را به در پیش گرفتن مسیر امارات و عادی سازی روابط با اسرائیل تشویق کند.

"Axios" همچنین گزارش داد، همچنین انتظار می‌رود رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا و برایان هوک، نماینده وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران نیز به هیئت آمریکا ملحق شوند و این هیئت به عربستان، بحرین و عمان سفر کند.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: