۰

شیعیان سوئد عزاداری مجازی برگزار می کنند

مرکز اسلامی امام علی(ع) در سوئد برنامه های سالیانه خود به مناسبت ماه محرم الحرام را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۳۶۶۳۴
۱۵:۵۴ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، با نزدیک شدن به ماه محرم الحرام، مرکز اسلامی امام علی(علیه السلام) در سوئد امروز(چهارشنبه 29 مرداد 1399) با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: این مرکز مجلس عزاداری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) را از روز پنجشنبه (30 مرداد 1399 مطابق با 20 آگوست 2020 میلادی) به صورت مجازی از ساعت 18:30 تا 20:00 آغاز می کند و تا 11 شب ادامه دارد.

در این بیانیه آمده است: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ممنوعیت تجمع بیش از 50 نفر، این مرکز از برگزاری عزاداری حضوری پرهیز می کند. به همین دلیل این برنامه ها از طریق فضای مجازی پخش خواهد شد.

براساس این بیانیه، شیخ «علی الفضلی» از خطیبان اهل بیت(علیهم السلام) سخنرانی ماه محرم و روز عاشورا را برعهده دارد و سید«محمد الکیشوان» از ذاکران اهل بیت (علیهم السلام) نیز به ذکر مصیبت واقعه کربلا اقدام می کند. پخش این برنامه ها هر شب ساعت 21:00 انجام می شود.

در این بیانیه آمده است: برنامه روز عاشورا شامل خواندن مقتل امام حسین(علیه السلام) و زیارت عاشورا ساعت 10:00 روز یکشنبه نهم شهریور 1399 مطابق با 30 آگوست 2020 میلادی آغاز خواهد شد.

برنامه های ایام ماه محرم در این مرکز شامل تلاوت قرآن، قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و عزاداری خواهد بود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: