۰

خنثی سازی بزرگترین طرح تروریستی داعش در الانبار

مدیر بخش اطلاعات و مبارزه با تروریسم استان الانبار عراق از خنثی سازی بزرگترین طرح تروریستی داعش طی یک عملیات امنیتی پیش دستانه در شرق شهر الرمادی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۵۱۵۷
۱۵:۲۴ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، مدیر بخش اطلاعات و مبارزه با تروریسم استان الانبار عراق از خنثی سازی بزرگترین طرح تروریستی داعش طی یک عملیات امنیتی پیش دستانه در شرق شهر الرمادی خبر داد.

احمد الفارس، مدیر بخش اطلاعات و مبارزه با تروریسم استان الانبار در اظهاراتی به خبرگزاری المعلومه گفت، نیروهایش پس از دریافت اطلاعات دقیق مبنی بر اینکه گروههای داعشی با هدف ایجاد ناامنی و بی ثباتی در مناطق آزاد شده از کنترل این گروه تروریستی قصد دارند با انجام عملیات انفجار ۵۰ موشک ضد تانک در روزهای عید قربان یک طرح تروریستی را اجرایی کنند، دست به حملات امنیتی پیش دستانه زدند.

وی افزود، نیروها در این عملیات به منطقه حصیبه الشرقیه در شرق شهر الرمادی یورش برده و محل اختفای ۵۰ موشک ضد تانک آماده انفجار تحت کنترل خود درآوردند.

این مقام عراقی گفت: گروههای داعشی قصد داشتند این خمپاره ها را در روزهای عید در مناطق مختلف الانبار منفجر کنند اما نیروهای امنیتی عراق مانع شدند و بزرگترین طرح تروریستی داعش بدون هیچ گونه آسیب جانی و خسارت مالی خنثی شد.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: