۰

توصیه های مرکز خدمات بهداشت ملی بریتانیا به مسلمانان

مرکز خدمات بهداشت ملی بریتانیا از مسلمانان «برادفورد» درخواست کرد تا از همه دستورالعمل های دولت برای برگزاری مراسم عید قربان پیروی کنند.
کد خبر: ۲۳۴۷۰۹
۰۹:۲۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، مرکز خدمات بهداشت ملی بریتانیا از مسلمانان «برادفورد» درخواست کرد تا از همه دستورالعمل های دولت برای برگزاری مراسم عید قربان پیروی کنند.

این مرکز ،عید خوب و همراه با سلامتی را برای مسلمانان آرزو کرد و به همه اعضای جامعه اسلامی توصیه کرد تا به قوانین مربوط به رعایت فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشند.

مسلمانان «برادفورد» که 24.7 درصد جمعیت این منطقه را تشکیل می دهند هر سال مراسم عید قربان را در مساجد برگزار می کنند و با دوستان و خویشاوندان خود دیدار می کنند.

اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مسلمانان تجریه ای متفاوت برای برگزاری مراسم عید قربان دارند.

در اوایل ماه جاری دولت بریتانیا دستور بازگشایی مساجد را با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صادر کرد.

دکتر «سهیل عباس»، معاون مرکز خدمات بهداشت ملی برادفورد گفت: من از همه افرادی که تا کنون برای مقابله با ویروس کرونا تلاش کرده اند،تشکر می کنم و از مسلمانان می خواهم یک عید سلامت و همراه با خوشحالی را برای خود و دیگر اعضای جامعه رقم بزنند.

وی افزود: از همه آسیایی ها ،سیاه پوستان و اقلیت ها می خواهم در این روزها بیشتر مراقب سلامتی خود باشند.

عباس همچنین گفت: می دانیم که محرومیت از نماز عید برای مسلمانان در روز عید قربان سخت است اما باید محدودیت هایی در این باره برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال شود تا سلامتی همه افراد جامعه حفظ شود.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: