۱۱
محقق انستیتو امریکن اینترپرایز:

ایران رکورددار بیشترین کاهش نرخ باروری در طول تاریخ بشریت!

پروفسور "نیکولاس اِبِرشتات" در مقاله‎ای می‌نویسد: کاهش نرخ باروری در ایران طی ۳۰ سال گذشته حیرت‌انگیز و معادل ۷۰ درصد بوده است؛ این میزان یکی از سریع‎ترین و چشم‎گیرترین آمارهای کاهش نرخ باروری در تاریخ بشریت بوده است!
کد خبر: ۲۳۳۰۷۱
۱۳:۴۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، پروژه جهانی کنترل جمعیت و پیشگیری از فرزندآوری، با نگرانی‌های دولت‌های ثروتمند و برخوردار از ثروت آغاز شد؛ نگرانی سران این دولت‌ها نه از گرسنگی و درماندگی ملت‌های ضعیف که از محدود شدن مالکیت و دسترسی خود به همه منابع جهانی بود!

چرا که در عمل همه سیاست‌های کنترل جمعیت را در میان ملت‌ها و نژادهای منتخب اجرا کردند و نژادهای برگزیده خود را به زاد و ولد بیشتر و افزایش جمعیت تشویق و هدایت کردند.

پروفسور "نیکولاس اِبِرشتات" از محققان برجسته انستیتو امریکن اینترپرایز با استفاده از داده‎های آماری به دست آمده از جمعیت 49 کشور و محدوده‎های جغرافیایی دارای اکثریت مسلمان، در مقاله‎ای با عنوان «کاهش نرخ باروری در جهان اسلام؛ تغییری فاحش که در کمال تعجب کسی متوجه آن نشده است» می‎نویسد:

«به طور میانگین نرخ باروری در دنیای اسلام حداقل 44 درصد کاهش یافته است! حال آن که کاهش نرخ باروری در کل جهان 32 درصد بوده است؛ همچنین بیشترین کاهش باروری که در سه دهه گذشته کاهش 70 درصدی باروری را شامل می‎شود، در ایران به وقوع پیوسته است؛ کاهش نرخ باروری در ایران طی 30 سال گذشته حیرت‌انگیز و معادل 70 درصد بوده است؛ این میزان یکی از سریع‎ترین و چشم‎گیرترین آمارهای کاهش نرخ باروری در تاریخ بشریت بوده است.

کاهش جمعیت , فرزندآوری , طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده , مجلس شورای اسلامی ایران ,

اندیشکده‌های غربی به طور مداوم تغییرات جمعیتی کشورهای مختلف را رصد می‌کنند و بر اساس اذعان خود آنها، نرخ باروری در ایران با سرعت شگفت‌انگیزی کاهش پیدا کرده است.

"ملیندا گیتس" یکی از پیش‌برندگان استراتژی‌های نظام سلطه در راستای کاهش جمعیت جهان و البته در پوشش اهداف خیرخواهانه است؛ در این رابطه چندی پیش، وی در توییتی از حقیقت دردناکی پرده برداشته و گفته بود: "سریع‌ترین کاهش نرخ ‎فرزندآوری به‌ازای هر زن در تاریخ جهان در ایران اتفاق افتاده است!"

این آمار و مطالعات در حالی از سوی محققان غربی مطرح می‌شود که با وجود هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری، تاکنون دولت و مجلس برای سرو سامان دادن به اوضاع وخیم جمعیت، اراده‌ای از خود نشان نداده‌اند و این مسئله در اولویت آنها قرار نداشته است.

"قانون تسهیل ازدواج جوانان" در سال 1384 به تصویب رسیده اما تاکنون قسمت اعظم آن توسط دولت اجرایی نشده است از طرفی "طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده" در دو دوره گذشته مجلس معطل بوده و بعد از 8 سال هنوز به سامان نرسیده است!

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
نظرات بینندگان
علی علی دوست
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
هشدارهشدارهشدار علمای اعلام به هوش باشند ایران شیعی درپنجاه سال دیگر ایران سنی خواهد بود بااین وضع !
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
این گزارش باید برسی شود زیرا در امریکا واز یک امریکایی تحت نفوذ اسراییل بیان شده
ابن الرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
دکر مرندی درمصاحبه ای اعلام کرد که دردوره ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای طرح کاهش جمعیت را پیش ایشان بردیم ولی ایشان نپذیرفت وگفت همان طرح زمان شاه است ما امام خمینی را دورزدیم وبا پیدا کردن فتوای جواز عزل ایشان نزد مدرسین وبزرگان حوزه رفتیم وتایید را گرفتیم دردوره ریاست جمهوری جناب هاشمی این طرح اجرائی شد کتابی به نام بهداشت چاپ کردند که الان نزد بیشترطلبه ها موجود است ودرآن طلبه ها تشویق شدند که دریان تبلیغی مردم را توجهیه کنند چظور از اولاد خود بکاهند بعد دونفر از مرسین کفایه که الان از بزرگان ساکن قم اند درسمینای برای کاهش جمعیت ببا سخنرانی ومقاله به توجیه حوزه پرداختد که معذرت مقام معظم رهبری دربجنور از طرف حوزه واین بزرگان بود.سخن من ایت که این بزرگانی که با سخنرانی ومقاله به توجیه کاهش جمعیت پرداختد الان باید جبران کنند درعمل درمرتبه اول درمیان خود طلاب راهکار های تشویقی قراردهند درمرتبه دیگر با بسیج هماهنگی کنند با امور مشاجد با کارخانه ها که نیروهای جوان دارند یکی از راهکاره این است که هرمسجدی که خیرین می سازن درکنار آن چند واحد وقفی برای مسجد بسازند هم درآمدی باشد برای مسجد وهم بدهند به جوانانی که دارای اولاد است با قیمت متناسب موضوع مسکن الان از مشکلات اساسی است.الان وهابیت با همه وجود نیروهایش را تقویت می کند ولی برای طلاب حوزه تقویت وتشویثی دیده نمی شود.نخبگان حوزه راهکارهای عملی ارائه کند یخنرانی بس است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
خدا لعنت کنه افراط و تفریطو
برزو
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
با گسترش فقروبیکاری وتهیدستی جوانان وبدبختی بازنشستگان و............ همان بهتر که این امراتفاق بیفتد. لطفا چاپ کنید.
ناشناس
Canada
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
اشک تمساح!
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
به نظر من با وضعیتی که ایران از نظر منابع آبی و زمین حاصلخیز و...دارد جمعیت ایران بین 30 تا 35 میلیون نفر نرمال می باشد
دانش
United Kingdom
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
شما واقعا متوجه نیستید که کاهش جمعیت یعنی تضعیف کشور؟
@ دانش
Canada
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
شما واقعا متوجه نیستید که افزایش جمعیت یعنی تضعیف کشور؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
شماره یک در بدترین ها: ایران
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
فکر میکنید علت اصلی کاهش رشدجمعیت چیه؟ تورم اقتصادی که هرسال بدتر میشه و نداشتن امید به آینده اقتصادی کشور و خانواده علت آن است. یک پسر الآن برای خرید بازار عقد چه کنه؟ دختر و جهیزیه بدتر! حالا شروع کنند مسکن و هزینه بالا و گرانی و .....