۱

بیانیه ارتش یمن درباره عملیات در عمق خاک عربستان

منابع خبری از حمله موشکی و پهپادی انصارالله یمن به مواضعی در عربستان خبر دادند.
کد خبر: ۲۳۲۹۲۹
۱۱:۳۳ - ۲۳ تير ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، خبرگزاری رسمی عربستان به حملات شامگاه یکشنبه ارتش و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله یمن به مواشعی از این کشور اذعان کرد و اعلام کرد این حملات موشکی و پهپادی بوده است.

روز یکشنبه سرلشکر عبدالله یحیی الحاکم،‌ رئیس سازمان اطلاعات دولت صنعا به ائتلاف سعودی درباره هدف گرفتن تاسیسات نفتی مأرب هشدار داد و گفت: دستان ما به همه تاسیسات نفتی و اقتصادی آنها می‌رسند و قادر به نابودی کامل آنها هستند. آنها قادرند مقابله به مثل یا برخوردی شدیدتر کنند.

پیش از این ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حملاتی را به عمق خاک عربستان انجام دادند.

خبرگزاری عربستان به نقل از ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان این خبر را اعلام کرد. وی مدعی شد که نیروهای ائتلاف موفق به رهگیری و انهدام دو فروند موشک بالستیک شلیک شده توسط انصارالله یمن به سمت مواضعی در عربستان شدند.

المالکی همچنین مدعی شد که ائتلاف متجاوز عربی شش فروند پهپاد حامل بمب را که از صنعا به سمت عربستان به پرواز درآمده بودند را رهگیری و منهدم کرده است.

مقامات جنبش انصارالله یمن تا بدین لحظه هیچ اظهار نظری درباره این حمله و ادعای سخنگوی ائتلاف متجاوز عربی مبنی بر دفع این حملات نکرده‌اند.

در همین راستا، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله امروز (دوشنبه) با انتشار پیامی در صفحه اختصاصی خود در توییتر نوشت که طی چند ساعت آتی کنفرانس خبری را برای اعلام جزئیات انجام یک عملیات نظامی گسترده در عمق خاک عربستان سعودی برگزار می‌کند.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Canada
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
فَلَمْ تَقْتُلوهُمْ وَ لاكِنَّ اللّٰهَ قَتَلَهُمْ وَ ما رَمَيْتَ إذْ رَمَيْتَ وَ لاكِنَّ اللّٰهَ رَما وَ لِيُبْلِیَ الْمُؤْمِنينَ مِنْهُ بَلائًا حَسَناً إنَّ اللّٰهَ سَميعٌ عَليمٌ ﴿ أنفال ۱۷﴾
شما آنان را نكشتيد بلكه خدا آنان را كشت؛ و تو بسوى آنان [ريگ] نيفكندى بلكه خدا افكند؛ و اینگونه مؤمنین را به آزمايشى نيكو آزمايد؛ که خدا شنواى داناست