۱

درخواست نئونازی های بریتانیا برای آلوده کردن مسلمانان به ویروس کرونا

آژانس ضد تروریسم بریتانیا نسبت به شعله ور کردن آتش نفرت علیه مسلمانان و یهودیان در این کشور در دوره شیوع ویروس کرونا هشدار داد.
کد خبر: ۲۳۲۷۱۲
۱۳:۲۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، آژانس ضد تروریسم بریتانیا نسبت به شعله ور کردن آتش نفرت علیه مسلمانان و یهودیان در این کشور در دوره شیوع ویروس کرونا هشدار داد.

بر اساس نتایج تحقیقات انجام شده از سوی کمیته مقابله با افراط گرایی در بریتانیا، نئونازی ها از حامیان خود درخواست کرده اند تا عمدا مسلمانان و یهودیان را آلوده به ویروس کرونا کنند.

 در این گزارش آمده است: گزارش های متعددی دریافت شده است مبنی بر اینکه گروه های افراط گرا از راست گرایان و چپ گرایان از وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا به عنوان ابزاری برای پاشیدن بذر اختلاف در میان جوامع استفاده می کنند.

 در گزارش منتشر شده از سوی سازمان ضد تروریسم بریتانیا هشدار داده شده که گزارش هایی در مورد اظهارات ضد اقلیت ها از سوی گروه های نئونازی و فعالان راست گرا دریافت شده است.
 
بر اساس این گزارش،گروه های نئونازی و فعالان راست گرا حامیان خود را تشویق می کنند تا به طور عمد برخی از گروه ها شامل جوامع یهودی و مسلمانان را به ویروس کرونا آلوده کنند.

 یکی از تئوری های توطئه که در این گزارش در مورد آن توضیح داده شده این است که «کوید-19» بخشی از طرح یهودی برای منحرف کردن اذهان عمومی است و در یکی دیگر از این تئوری ها آمده است که مسلمانان مسئول گسترش ویروس کرونا با باز نگه داشتن مساجد در دوران قرنطینه کرونایی هستند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
آلودگی مسلمین به ویروس ماسونی، انجام شد