۰

چالش رفت و آمد دانش آموزان با بازگشایی مدارس از نیمه شهریور

مدیرکل آموزش و پرورش تهران با اشاره به بازگشایی مدارس از نیمه شهریور گفت: یکی از اساسی‌ترین مشکلات ایاب و ذهاب دانش‌آموزان است.
کد خبر: ۲۳۲۶۶۹
۱۱:۰۸ - ۲۱ تير ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران درباره چالش‌های بازگشایی مدارس از نیمه شهریور بیان کرد: مدارس با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا براساس وضعیت سفید، زرد و قرمز طبقه‌بندی می‌شوند که در شرایط اول کلاس‌ها حضوری، در حالت دوم کلاس بخشی حضوری و بخشی غیر حضوری و در شرایط سوم فرآیند آموزش غیرحضوری خواهد بود و ما هم تابع تصمیم ستاد ملی کرونا در شهر تهران هستیم.

او ادامه داد: تراکم کلاس‌های درسی در شهر تهران حدود ۳۲ دانش آموز است و این در حالی است که تراکم استاندارد ۲۴ نفره در نظر گرفته شده است بنابراین در این مورد مشکلاتی وجود دارد، اما با تدابیر لازم از جمله زوج و فرد کردن یا دو شیفته کردن دانش‌آموزان این موضوع را برطرف خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه از حیث نیروی انسانی و ساماندهی آن در صورت برای بازگشایی زودتر از موعد مشکلی نداریم، اظهار کرد: موضوع ساماندهی انجام شده است و در تامین معلم با توجه به بازگشایی از نیمه شهریور مشکلی وجود ندارد.

فولادوند با اشاره به اینکه مشکل اصلی در سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان است، بیان کرد: با توجه به شرایط موجود بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حین رفت و آمد به مدرسه دچار مشکل هستیم که باید برای آن تدابیر ویژه‌ای بیاندیشیم.

او با اشاره به اینکه برای بازگشایی از نیمه شهریور آمادگی لازم وجود دارد، گفت: امسال با توجه به شرایط خاص موجود تغییر تقویم آموزشی انجام می‌شود، اما برای آنکه این تغییر دائمی شود نیازمند تامین زیرساخت‌های لازم و بررسی‌های بیشتری هستیم.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: