۰

آموزش فیلمبرداری از صفحه گوشی های اندرویدی

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که بخواهید چیزی رو در گوشی یا تبلت اندرویدی خودتون به کسی که دور از شماست، نشون بدید و یا نحوه کار با برنامه یا بخش خاصی از گوشی رو آموزش بدین اما نتونید به خوبی منظورتون رو بیان کنید و دچار سردرگمی بشید؛ در این حالت فیلم گرفتن از کاری که انجام می دیم، بهترین شیوه آموزشی به حساب میاد و این در حالیه که ابزارهای زیادی برای فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید منتشر شدن که در ادامه‌ این مطلب ما قصد داریم نحوه‌ فیلمبرداری از صفحه گوشی‌های اندرویدی با استفاده از برنامه‌ ای به نام DURecorder رو آموزش بدیم.
کد خبر: ۲۳۲۵۹۷
۱۲:۳۲ - ۱۹ تير ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، بد نیست بدونید DU Recorder یک ضبط کننده صفحه رایگان، پایدار و با کیفیت بالاست که به شما کمک می کنه به صورت روان و تمیز از صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خودتون فیلمبرداری کنید؛ همچنین با انواع امکانات و بدون نیاز به روت، DU Recorder یک راه آسان برای ضبط فیلم از صفحه نمایش، مانند ویدئوهای بازی، تماس های ویدئویی و غیره به حساب میاد.
چطور با استفاده از DU Recorder از صفحه نمایش گوشی‌ های اندرویدی فیلمبرداری کنیم؟

1- اپلیکیشن DU Recorder رو دانلود کنید.

آموزش فیلمبرداری از صفحه گوشی های اندرویدی

2- وقتی برنامه رو باز می‌ کنید، با گزینه‌ های مختلفی همچون Record، Videos and setting، Camera، Screen shot مواجه میشید؛ می‌ تونید بر روی Videos and setting ضربه بزنید تا مواردی همچون رزولوشن، کیفیت و تعداد فریم رو تنظیم کنید.

3- وقتی این کار رو انجام دادید، کافیه بر روی دکمه‌ Record ضربه بزنید تا DU Recorder شروع به ضبط کنه؛ حال می‌ تونید هر کاری دلتون می‌ خواد رو با گوشی انجام بدید و برنامه‌ ای که به‌ طور فعال در پس‌ زمینه اجرا میشه، تمام حرکات شما رو ضبط می‌ کنه.

نکته: در هر زمانی می‌ تونید گزینه‌ های ضبط رو از طریق ویجت برنامه در قسمت نوتیفیکیشن کنترل کنید.

آموزش فیلمبرداری از صفحه گوشی های اندرویدی

4- بعد از این که ویدیو ضبط شد، می‌ تونید از ویژگی‌ های پیشرفته‌ این برنامه برای دستکاری ویدیو استفاده کنید؛ به عنوان مثال می‌ تونید ویدیو رو ببرید، موسیقی و عکس اضافه کنید یا چند ویدیو رو با هم ادغام کنید.

5- حال بعد از این که فیلمی رو از صفحه نمایش اسمارت فون اندرویدتون گرفتید، می‌ تونید اون رو ذخیره کرده و یا مستقیم با کسی به اشتراک بذارید.

منبع : گوشی شاپ

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: