۰

کمک مسجد توحید الاسلام به ۱۵ هزار خانواده نیازمند انگلیسی

اعضای مسجد «توحید الاسلام» برای کمک به نیازمندان در «بلک برن» و «دارون» از ۱۵ هزار منزل مسکونی که بسیاری از آنها متعلق به غیر مسلمانان است بازدید کردند.
کد خبر: ۲۳۲۰۸۷
۱۰:۴۳ - ۱۵ تير ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، اعضای مسجد «توحید الاسلام» برای کمک به نیازمندان در «بلک برن» و «دارون» از 15 هزار منزل مسکونی که بسیاری از آنها متعلق به غیر مسلمانان است بازدید کرده اند.

داوطلبان این مسجد بیش از 70 هزار بسته غذایی را در برای کاهش مشکلات مربوط به دوره شیوع کرونا در میان نیازمندان توزیع کردند.

مسجد «توحید الاسلام» یکی از مراکزی است که از زمان آغاز شیوع کرونا در بریتانیا با شورای شهر «بلک برن» برای حمایت از ساکنان محلی همکاری کرده است.

«مبارک چاتی» از اعضای مسجد «توحید الاسلام» در این باره گفت: ما در روز 20 مارس برای جذب افرادی که مایل به کمک به نیازمندان در دوره قرطنینه کرونایی بودند فراخوان دادیم.

وی افزود: مشاهده اینکه همه اعضای جامعه مسلمانان برای کمک به شهروندان نیازمند با هم متحد شدند بسیار برای ما شگفت آور بود.

«مولانا سهیل مانیا» یکی از متولیان مسجد «توحید الاسلام» در این باره گفت: داوطلبان ما عاشقانه به همه افراد بیمار،تنها و نیازمند کمک می کنند که البته این کمک ها در عین حال می تواند پیوند عمیق تری را میان مسلمانان و غیر مسلمانان ایجاد کند.

وی افزود: هدف ما این است که این مسجد را تبدیل به مکانی برای پیوند میان جوامع مختلف کنیم و همه تلاش خود را برای کمک به همه افراد در دوره بحران انجام دهیم.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: