۰

صنعا زیر آتش حملات بی‌امان سعودی

در حالی‌که شب گذشته صنعا، پایتخت یمن زیر آتش موج جدید حملات بی‌امان ائتلاف سعودی قرار گرفت، وزیر اطلاع‌رسانی دولت صنعا شب گذشته هدف گیری جنگنده‌های دشمن علیه زیرساخت‌های رسانه‌ای این کشور را محکوم کرد.
کد خبر: ۲۳۱۸۲۸
۰۹:۵۷ - ۱۲ تير ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، وابسته به انصارالله یمن، ضیف الله شامی، وزیر اطلاع‌رسانی دولت صنعا اظهار کرد: هدف گرفتن زیرساخت‌ها و موسسات رسانه‌ای از سوی جنگنده‌های ائتلاف دشمن تلاشی برای ساکت کردن صدای حق برای پوشاندن جنایت‌ها و تجاوزارت‌شان در حق ملت یمن است.

شامی توضیح داد: جنگنده‌های دشمن شب گذشته سلسله حملات هوایی "هیستریک " علیه صنعا داشتند که یکی از این حملات خساراتی به تاسیسات وابسته به ساختمان وزارت اطلاع‌رسانی وارد کرد.

شامی از اتحادیه‌ رسانه‌های عربی و بین‌المللی حامی خبرنگاران خواست نقش خود را در قبال تجاوزاتی که در "چارچوب هدف گیری سیستماتیک ائتلاف سعودی" علیه موسسات و وزارت اطلاع‌رسانی در یمن صورت می‌گیرد، اجرایی کند.

در این راستا شبکه المسیره گزارش داد، جنگنده‌های ائتلاف سعودی بار دیگر حملات به مناطق مختلف صنعا و استان مذکور را سایه پروازهای مستمر ادامه دادند.

خبرنگار المسیره گزارش داد، جنگنده‌های ائتلاف سعودی دو حمله به انبار طایرهای خودرو در منطقه ذهبان در شهرستان بنی حارث داشتند که منجر به آتش‌سوزی در مکان شد.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی همچنین دو حمله به منطقه سعوان در شهرستان شعوب داشتند که انبار لوازم خانگی را هدف گرفتند. دو حمله نیز به منطقه النهدین انجام دادند.

در استان صنعا جنگنده‌های ائتلاف سعودی چهار حمله به جبل عیبان در شهرستان بنی مطر و یک حمله به شهرستان ارحب داشتند. این جنگنده‌ها مجددا فرودگاه صنعا را در دو موج حمله هدف گرفتند در حالی‌که پیش از آن پنج حمله به این نقطه داشتند.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: