۲

تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام با سه روش کاربردی

فراموش کردن رمز اینستاگرام ممکن است برای هر کسی اتفاق بیافتد. در چنین شرایطی به هیچ وجه نگران نباشید زیرا راههای مختلفی جهت تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام وجود دارد. بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل ، شماره تلفن و همچنین به وسیله یوزرنیم از جمله این راهها می باشد.
کد خبر: ۲۳۰۸۷۲
۱۱:۳۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»،بنابراین در صورت فراموش کردن رمز اینستاگرام خود در ادامه با بازیابی پسورد اینستاگرام با سه روش مختلف همراه ما باشید:
روش اول) بازیابی پسورد اینستاگرام با استفاده از یوزرنیم

بهترین روش بازیابی پسورد اینستاگرام ، از طریق یوزرنیم یا همان نام کاربری اکانت اینستاگرام شما می باشد. حتی اگر نام کاربری خود را فراموش کرده باشید می توانید از دوستانتان بخواهید تا اینستاگرام خود را باز کرده و وارد پیج شما شوند و اسم نام کاربری شما را برایتان ارسال کنند. بنابراین در صورت فراموشی رمز اینستاگرام جهت بازیابی پسورد آن با استفاده از یوزرنیم مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- اپلیکیشن اینستاگرام روی گوشی خود را باز کرده و روی گزینه Get help signing in ضربه بزنید.

تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام با سه روش کاربردی

۲- در صفحه باز شده روی Use Username or Email ضربه بزنید. سپس در زیر کادر FIND YOUR ACCOUNT یوزرنیم یا همان نام کاربری اکانتی که رمز آن را فراموش کرده اید وارد نموده و بعد روی آیکون فلش که در قسمت بالا سمت راست قرار دارد ضربه بزنید.

تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام با سه روش کاربردی

۳- یک ایمیل جهت بازیابی پسورد اینستاگرام به همان آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام اکانت اینستاگرام خود وارد کرده بودید ارسال می شود. ایمیل را باز کنید و سپس برای تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی روی Reset Password کلیک کنید.

تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام با سه روش کاربردی

۴- جهت تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام در کادر زیر New password رمز جدید اینستاگرام خود و در کادر زیر New password confirmation مجددا همین رمز را جهت تایید وارد کرده و در نهایت روی Reset Password کلیک کنید.

تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام با سه روش کاربردی

اکنون به راحتی می توانید با یوزرنیم و رمز جدید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید.

روش دوم) بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل

بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل تقریبا مشابه روش قبلی می باشد با این تفاوت که در مرحله دوم در کادر زیر FIND YOUR ACCOUNT بجای وارد کردن یوزرنیم، آدرس ایمیلی که در هنگام ثبت نام اکانت اینستاگرام خود بکار برده بودید را وارد نمایید. سایر مراحل دقیقا مشابه روش قبلی می باشد و به سادگی می توانید اقدام به بازگردانی پسورد اینستاگرام خود کنید.
روش سوم) تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام با شماره تلفن

اگر تمایل به بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل دارید، حتما از این روش استفاده کنید. ممکن است ثبت نام اکانت اینستا خود را با شماره موبایل انجام داده و ایمیل وارد نکرده باشید. بنابراین جهت بازیابی رمز اینستاگرام با شماره تلفن مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- اپلیکیشن اینستاگرام روی گوشی خود را باز کرده و روی گزینه Get help signing in ضربه بزنید.

۲- در صفحه باز شده روی Send an SMS ضربه بزنید. سپس کد ایران یعنی ۹۸+ را از لیست کد کشورها انتخاب نموده و شماره موبایلی که به وسیله آن اکانت اینستاگرام خود را ساخته بودید وارد نموده و بعد روی آیکون فلش که در قسمت بالا سمت راست قرار دارد ضربه بزنید.

تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام با سه روش کاربردی

۳- یک sms بر روی شماره موبایل خود دریافت خواهید کرد که حاوی یک لینک می باشد. روی لینک ضربه بزنید تا به صفحه بازیابی رمز اینستاگرام وارد شوید. جهت تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی در کادر New password رمز جدید اینستاگرام خود و در کادر New password, again مجددا همین رمز را جهت تایید وارد کرده و در نهایت روی آیکون تیک که در قسمت بالا سمت راست قرار دارد ضربه بزنید.

تغییر رمز فراموش شده اینستاگرام با سه روش کاربردی

اکنون با رمز جدید به اکانت اینستاگرام خود وارد شده اید.
بنابراین در پاسخ به این سوال که چگونه رمز اینستاگرام را بازیابی کنیم ، در صورت فراموش کردن رمز اینستاگرام به راحتی می توانید به وسیله یکی از روشهای فوق روش بازیابی پسورد اینستاگرام را خودتان انجام دهید.

منبع : سایت خلایق

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
من اینستاگرام مو تایید دو عاملی کردم و متاسفانه ایمیل هم برای اکانتم نزدم الان ک میخوام وارد اینیستا بشم چن دو عاملیه کد میخواد و کد برای شمارم ارسال نمیشه
کسی میدونه باید چیکار کنم
احمدیوسفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
منمن گوشی دست دوم گرفتم باجیمیل پستیبان وتلفن خودم اینستا نصب و چندماه کارکذدم تا قفل شدم بعدیک ماه ارادشدم نصب میکنم پیجم بااا میاداما کدتایی به تلفن وجیمیل احب قبلی میره کهمتاسفانه نیست التن چکارکنم