۰

پیشروی انصارالله به سمت یک موضع استراتژیک در غرب مأرب

یک منبع نظامی یمنی خبر داد که انصارالله در یک حمله موشکی-توپخانه‌ای علیه نیروهای دولت مستعفی یمن در غرب «مأرب»، پیشروی بسیار خوبی داشته و یک فرمانده بلند‌پایه دولت مستعفی را از پای درآورده است.
کد خبر: ۲۳۰۸۵۹
۱۰:۲۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، یک منبع امنیتی یمنی، امروز (سه‌شنبه)، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «اسپوتنیک» از پیشروی نیروهای انصارالله در منطقه استراتژیک «الکساره» در جبهه صراوح خبر داد.

به گزارش این منبع امنیتی، به دنبال حمله موشکی-توپخانه‌ای انصارالله، سرتیپ ستاد «ناجی بن علی حنشل» رئیس عملیات منطقه نظامی «۳» نیروهای دولت مستعفی به همراه سه تن از همراهانش از پای در آمده‌‌اند و همچنین هفت تن دیگر مجروح شده‌اند.

به گفته منبع یادشده، با سیطره انصارالله بر منطقه استراتژیک شمال «جبل هیلان» (کوه هیلان) مشرف بر شهر مأرب که تنها چند کیلومتر از جاده «مأرب به صنعاء» فاصله دارد، نیروهای انصارالله موفق شدند راه‌ ارسال تدارکات نیروهای دولت مستعفی از شهر مأرب به مناطق «الجدعان»، «مجزر» و «انحاء» در «نهم» (شرق صنعاء) را قطع کنند.

در همین ارتباط، پیشتر، شبکه الجزیره گزارش داده بود که نیروهای انصارالله موفق شدند کنترل یک منطقه را در استان البیضا (جنوب شرق صنعاء) در اختیار بگیرند.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: