۰

مخالفت استاندار تهران با بازگشایی تالارهای عروسی

استاندار تهران ضمن مخالفت با بازگشایی تالارهای عروسی برای برگزاری مراسم گفت: به عنوان مسئول ستاد مقابله با کرونا استان تهران مخالف بازگشایی تالارها برای مراسم عروسی و غیره هستیم.
کد خبر: ۲۳۰۵۵۱
۱۵:۳۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، استاندار تهران ضمن مخالفت با بازگشایی تالارهای عروسی برای برگزاری مراسم گفت: به عنوان مسئول ستاد مقابله با کرونا استان تهران مخالف بازگشایی تالارها برای مراسم عروسی و غیره هستیم.

 انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد برخی نگرانی ها از افزایش قیمت کالاها اظهار داشت: آنچه مربوط به ذخیره اقلام می باشد به اندازه کافی وجود دارد و نگرانی نسبت به اقلام استراتژیک وجود ندارد و به وفور تامین است، و در مورد آنچه به بازگشت محدودیت ها و نگرانی بابت آن باز می گردد، اگر صنوف و اتحادیه ها، پروتکل‌ها را رعایت کنند محدودیت ها باز نمی گردد.

وی در مورد جمع آوری کودکان کار و خیابان افزود: توافقنامه ای با بهزیستی در مورد کودکان کار منعقد شده و منابع مالی در اختیارشان قرار داده شده تا نسبت به پذیرش کودکان کار و خیابانی اقدام کنند که این اقدام با وقفه کوتاه شروع شده و البته باید روند کار سرعت بیشتری بگیرد.

استاندار تهران در مورد بازگشایی تالارهای پذیرایی بیان کرد: به عنوان مسئول ستاد مقابله با کرونا استان تهران مخالف بازگشایی تالارها برای مراسم عروسی و غیره هستیم، البته با بازگشایی رستوران ها با ۵۰ درصد ظرفیت موافقت شده و اگر تالاری تنها برای پذیرایی و بدون برگزاری مراسم بازگشایی شود موافق هستیم، چراکه یکی از کانون های انتشار ویروس این تالارها بودند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: