۰

بازداشت فعالان توئیتری در عربستان ادامه دارد

ده ها و صدها نفر از شهروندان عربستان سعودی در ماههای گذشته به خاطر انتشار پست های توئیتری علیه بن سلمان در حال حاضر در بازداشت و زندان به سر می برند.
کد خبر: ۲۳۰۴۹۱
۱۰:۵۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، ده ها و صدها نفر از شهروندان عربستان سعودی در ماههای گذشته به خاطر انتشار پست های توئیتری علیه بن سلمان در حال حاضر در بازداشت و زندان به سر می برند. بعد از روی کار آمدن سلمان و پسرش تمام صداهای مخالف در نطفه خاموش شده است.

روزنامه القدس العربی با انتشار یکی از پست های توئیتری گزارش کرد: بسیاری از زندانیان منتشر کننده پست های ضد دولتی در انتظار دادگاه هستند و سرنوشت آنها در هاله از ابهام قرار دارد.

این گزارش می گوید دولت عربستان در دستگیری صداهای مخالف به هیچ کس رحم نمی کند. از جمله افراد دستگیر شده لهد الحریف البیسی بازیکن تیم ملی فوتبال عربستان بود که چند روز پیش به خاطر انتشار پستی انتقادی از دولت بازداشت شد.

منصور الرقیبه" فعال رسانه ای عربستانی جزو افرادی است که در ارتباط با توییت هایش بازداشت شده است.

حساب کاربری «زندانیان عقیدتی» در عربستان سعودی همچنین از بازداشت فعالان رسانه ای آن هم در زمان شیوع کرونا انتقاد کرده است.

پیش از این نیز این حساب کاربری از مقام های سعودی خواسته بود به دلیل شیوع کرونا نسبت به آزادی بازداشت‌ شدگان عقیدتی از جمله سفر الحوالی، سلمان العودة و موسی القرنی اقدام کنند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: