۰

دمای تهران افزایش می‌یابد

گودرزی گفت: امروز آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری بود و طی روز‌های آتی ۲ تا ۳ درجه گرم‌تر می‌شود.
کد خبر: ۲۳۰۳۷۸
۱۰:۱۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده باران در برخی نقاط خبر داد و گفت: امروز در استان های آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی، ارتفاعات شمال شرق در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی احتمال رگبار پراکنده گاهی رعد و برق وجود دارد.

وی افزود: در ساعات بعد از ظهر روز پنج شنبه در شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق دور از انتظار نیست.

گودرزی ادامه داد: طی امروز و فردا در استان های ایلام، خوزستان، بوشهر، فارس، جنوب سمنان، شمال اصفهان، جنوب تهران و بخش سواحل شرقی وزش بادهای شدید همراه با پدیده گرد و خاک وجود دارد.

به گفته وی، طی سه روز آینده در استان های جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان احتمال افزایش ابر، بارش پراکنده و رعد و برق وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال بالا آمدن سطح رودخانه های فصلی خبر داد و. گفت: در ساعات بعد از ظهر و اوایل امروز در استان های آذربایجان شرقی و زنجان به سبب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید احتمال بالا آمدن آب سطح رودخانه های فصلی، مسیل ها و وقوع صاعقه در این مناطق وجود دارد.

وی با بیان اینکه طی روزهای جمعه تا یکشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام است، بیان کرد: طی امروز و فردا آب های خلیج فارس مواج است.
روند تدریجی افزایش دما در تهران

این کارشناس هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان پایتخت صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد همراه است.

گودرزی در پایان بیشینه دمای امروز تهران را ۳۷ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: دمای تهران طی روزهای آتی ۲ تا ۳ درجه گرم تر می شود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: