۰

ثبت‌نام سطح ۴ خواهران در سه رشته‌ تخصصی حوزه خراسان

حوزه علمیه خراسان در رشته‌های «تفسیر تربیتی»، «کلام جدید» و «فقه مقارن» مقطع تخصصی سطح ۴ ویژه خواهران طلبه می پذیرد.
کد خبر: ۲۳۰۲۵۵
۱۲:۵۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، حوزه علمیه خراسان در رشته‌های «تفسیر تربیتی»، «کلام جدید» و «فقه مقارن» مقطع تخصصی سطح ۴ ویژه خواهران برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰طلبه می پذیرد.

داوطلبان در صورت داشتن شرایط عمومی و دارا بودن مدرک سطح سه تخصصی مرتبط با رشته تقاضا شده یا کارشناسی ارشد از موسسات آموزش عالی حوزوی در رشته تخصصی مربوطه با حداقل معدل کل ۱۴، می توانند ثبت نام کنند.

اشتغال رسمی و تمام وقت به تحصیل در حوزه علمیه خراسان و عدم اشتغال به تحصیل در مراکز آموزش عالی دانشگاهی یا حوزوی و قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی رشته مربوطه، از دیگر شرایط داوطلبان برای ثبت نام در مقطع سطح ۴ است.

آزمون ورودی به صورت تشریحی برای هر رشته برگزار می‌شود و مصاحبه نیز در دو محور رفتاری و علمی با ارزیابی اطلاعات عمومی و صلاحیت فردی اجتماعی و همچنین احراز توانمندی‌های علمی، برگزار می‌شود.

زمان ثبت نام برای شرکت در سطح ۴ خواهران این حوزه تا ۳۱ تیر ۹۹ اعلام شده و آزمون کتبی این مقطع در مورخ ۱۶ مرداد و مصاحبه های علمی در بازه‌ زمانی ۲۵ تا ۳۰ مرداد ۹۹ انجام می شود.

گفتنی است، داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند با شماره ۳۲۰۰۸۱۷۵ یا ۳۲۰۰۸۱۲۳ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، منابع آزمون تشریحی در رشته‌ی تفسیر تربیتی، دروس « تفسیر، فقه و اصول»، منابع رشته ی کلام جدید، درس های « کلام اسلامی، فلسفه و اصول» و منابع آزمون کتبی در رشته‎ی فقه مقارن، دروس « الانصاف فی مسائل دام فیها الخلاف، مکاسب و کفایه الاصول» است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: