۰

تجلیل رئیس فراکسیون الفتح عراق از نقش مرجعیت و ایران در مبارزه با داعش

رئیس ائتلاف الفتح عراق اعلام کرد اگر فتوای مرجعیت دینی در مبارزه با تروریسم داعش نبود، عراق در معرض خطر نابودی قرار می‌گرفت. وی همچنین از نقش ایران در مقابله با داعش تجلیل کرد.
کد خبر: ۲۲۹۹۹۵
۱۲:۱۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد اگر فتوای آیت‌الله سیستانی در موضوع نبرد با داعش نبود، عراق ممکن بود با خطر نابودی روبرو شود، زیرا این نیروهای شیطانی، تاریخ، حال و آینده عراق را هدف قرار داده بودند.

وی با بیان اینکه همه گروه‌های مقاومت اسلامی نقش مهمی در سازماندهی، آموزش، تشکیل و مهار این تعداد زیاد داوطلب و سرمایه‌گذاری آنها داشتند، افزود: پاسخ شگفت‌انگیز مردم عزیز و سخاوتمند عراق به فتوای مرجعیت و هجوم جوانان مبارز عراقی، برای همه غافلگیر‌کننده بود و این همان عاملی بود که توطئه بزرگی که عراق را هدف قرار داده بود، شکست داد.

رئیس ائتلاف الفتح خاطرنشان کرد: همه جناح‌های مقاومت اسلامی در ساماندهی، آموزش، تشکیل و مهار این تعداد زیاد داوطلب و بهره‌برداری بهینه از آنان در میدان نبرد نقش مهمی داشتند.

العامری با اشاره به اینکه همه بخش‌های عراق در این نبرد، عملکرد خوبی داشتند، گفت: ما در این نبرد به ویژه به پزشکان، مهندسین، اساتید دانشگاه، موکب‌های حسینی و دیگران افتخار می‌کنیم.

وی تأکید کرد: همچنین ما مواضع منطقه‌ای و بین‌المللی در حمایت از عراق در این نبرد را فراموش نمی‌کنیم، خصوصاً جمهوری اسلامی که از لحظه اول با مردم عراق در نبرد علیه تروریسم داعش حضور داشت و این موضع، تأثیر زیادی در موفقیت عراق در این نبرد داشت.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: