۰

ترکیه تجهیزات جدید جنگی به سوریه ارسال کرد

منابع خبری نزدیک به مخالفان و گروه‌های مسلح تروریستی در شمال سوریه خبر دادند، ترکیه در قالب کاروانی جدید، تجهیزات نظامی جدیدی از جمله تانک و توپ به سوریه ارسال کرده است. وبگاه خبری مرکز موسوم به «دیده بان حقوق بشر سوریه» گزارش داد که ترکیه یک کاروان نظامی جدید به سوریه ارسال کرده است.
کد خبر: ۲۲۹۷۲۶
۱۰:۴۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، منابع خبری نزدیک به مخالفان و گروه‌های مسلح تروریستی در شمال سوریه خبر دادند، ترکیه در قالب کاروانی جدید، تجهیزات نظامی جدیدی از جمله تانک و توپ به سوریه ارسال کرده است. وبگاه خبری مرکز موسوم به «دیده بان حقوق بشر سوریه» گزارش داد که ترکیه یک کاروان نظامی جدید به سوریه ارسال کرده است.

دیده بان در این خصوص اظهار داشت که ترکیه از گذرگاه مرزی «کفرلوسین» در شمال استان «ادلب» (شمال غرب سوریه) این کاروان را به سوری ارسال کرده و شامل ۲۵ خودرو از جمله کامیون و ماشین‌هایی بوده که با خود توپ‌ جنگی سنگین، تانک و خودروهای ضدگلوله حمل می‌کردند.

دیدبان در ادامه گفت که این کاروان به سمت منطقه موسوم به «پوتین-اردوغان» حرکت کرده است.

طبق گزارش دیدبان، با ادامه گسیل کاروان‌های ترکیه به خاک سوریه پس از اعلام آتش‌بس جدید در این کشور، شمار خودروهایی که این کشور به سوریه ارسال کرده است تا به امروز به ۳۹۳۵ دستگاه رسیده است.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: