۰

استفاده از فیلترشکن علت محاسبه هزینه اینترنت دانشجویان

رئیس دفتر آموزش‌های آزاد دانشگاه تربیت مدرس گفت: ارائه خدمات اینترنتی برای دانشجویان رایگان است، اما استفاده از فیلترشکن باعث محاسبه هزینه اینترنت برای آنها می‌شود.
کد خبر: ۲۲۹۷۲۵
۱۰:۵۸ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۹

استفاده از فیلترشکن علت محاسبه هزینه اینترنت دانشجویان

به گزارش «شیعه نیوز»،بیژن هاشمی ملایری، رئیس دفتر آموزش‌های آزاد دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: حجم‌ اینترنت مصرفی دانشجویان این دانشگاه مشمول تعرفه رایگان بوده و تا پایان خردادماه تمدید شده است.

هاشمی ملایری افزود: برخی از دانشجویان اظهار می‌کنند که تعرفه اینترنت برای آن‌ها محاسبه می‌شود، اما براساس گزارشی که داشتیم، تعهد وزارت ارتباطات مبنی بر رایگان شدن اینترنت دانشگاه‌ها عملیاتی شده است.

او با بیان اینکه اپراتور‌های اصلی، ارائه خدمات به دانشجویان را رایگان کرده‌اند، گفت: البته برخی از دانشجویان به دلیل اینکه از فیلترشکن استفاده می‌کنند، هزینه اینترنت برای آنها محاسبه می‌شود.

رئیس دفتر آموزش‌های آزاد دانشگاه تربیت مدرس گفت: دوره‌های آموزش مجازی در دانشگاه تربیت مدرس از اوایل فروردین آغاز شد بنابراین هزینه زیادی را به دانشجویان تحمیل نکرد. دانشجویان این دانشگاه فقط ۳ هفته، هزینه بسته‌های اینترنتی را پرداخت کردند.

بیشتر بخوانید

شیوه برگزاری امتحانات پایان ترم با نظر مسئولان دانشگاه‌ها

امکان جلوگیری از تقلب در آزمون مجازی وجود دارد

او تصریح کرد: برگزاری آزمون‌های مجازی باید شرایط خاصی داشته باشد. یعنی سوالات اغلب تستی و فرصت پاسخگویی محدود باشد. در حدی که دانشجو فقط از این زمان برای انتقال داشته هایش استفاده کند.

رئیس دفتر آموزش‌های آزاد دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: برگزاری آزمون مجازی مزایایی دارد اما به اندازه امتحان حضوری ثمربخش نیست.

او با اشاره به اینکه در این دانشگاه ارزیابی‌ها در طول ترم انجام می‌شود، گفت: در هر جلسه، درس قبلی به روش آنلاین، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. براساس بررسی‌ها این ترم که آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار شده است، دانشجویان بهتر توانسته اند دروس را یاد بگیرند.

رئیس دفتر آموزش‌های آزاد دانشگاه تربیت مدرس یادآوری کرد: با این وجود در برگزاری امتحانات به صورت مجازی احتمال بروز برخی ناهنجاری‌ها وجود دارد، ولی به گونه‌ای نیست که سلامت و اعتبار آزمون‌ها مورد خدشه قرار گیرد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: