۰

تمرین نظامی اسرائیل در نزدیکی مرز لبنان

مقام‌های ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه از آغاز تمرین نظامی در مناطق مرزی فلسطین اشغالی با لبنان خبر دادند.
کد خبر: ۲۲۹۲۸۱
۱۶:۲۰ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، همزمان با تشدید گمانه‌زنی‌ها درباره تحرکات آمریکا برای تغییر ماموریت یونیفل (نیروهای حافظ صلح سازمان ملل) در لبنان، رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه از تمرین نظامی در مناطق مرزی با لبنان خبر داد.

طبق گزارش روزنامه «جروزالم پست»، ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه درصدد برگزاری تمرین نظامی در نزدیکی مناطق مجاور در مرز فلسطین اشغالی با لبنان است.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، یکی از سخنگویان ارتش این رژیم خبر داده که این تمرین نظامی آغاز شده و قرار است تا عصر فردا دوشنبه (به وقت محلی) ادامه یابد.

ارتش رژیم صهیونیستی به صهیونیست‌های ساکن مناطق همجوار مرزی با لبنان درباره سر و صداهای احتمالی تحرکات نیروهای نظامی، تجهیزاتشان و صدای انفجارهای احتمالی هشدار داد.

به ادعای ارتش رژیم صهیونیستی، این تمرین نظامی از قبل برنامه ریزی شده و هدف از آن «حفظ آمادگی سربازان ارتش» بوده است.

تمرین نظامی رژیم صهیونیستی در مناطق مجاور مرزی لبنان در شرایطی انجام می‌شود که طی روزهای اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره تلاش آمریکا برای تغییر مأموریت «یونیفل» با هدف ضربه به حزب‌الله منتشر شده است.

اولین بار روزنامه «الاخبار» لبنان بود که در گزارش اواسط ماه اردیبهشت خود از تلاش آمریکا برای تغییر مأموریت «یونیفل»(نیروهای حافظ صلح سازمان ملل) خبر داد.

با شدت گرفتن گمانه‌زنی‌ها درباره این موضوع، «میشل عون» رئیس‌جمهور و «حسان دیاب» نخست‌وزیر لبنان چهارشنبه هفته گذشته در دیدار با سفرای پنج کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل با هرگونه تغییری در شرح وظایف نیروهای یونیفیل مخالف کردند (

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: