۰

ممنوعیت فعالیت تالارهای عروسی و محدودیت تردد در آرامستان‌ها

استاندار کرمانشاه از ممنوعیت فعالیت تالارهای عروسی از امروز و محدودیت تردد در آرامستان‌ها برای مقابله با کرونا خبر داد.
کد خبر: ۲۲۹۱۶۱
۱۴:۵۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا با تأکید بر مشارکت مردم در رعایت توصیه‌های بهداشتی برای کنترل و مهار بیماری کرونا، اظهار کرد: نظارت بر اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم تشدید می‌شود.

وی افزود: بازارچه جوانرود براساس مصوبه ستاد استانی و پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی از امروز به مدت یک هفته تعطیل است.

بازوند تصریح کرد: اداره‌کل صمت در خصوص لزوم استفاده مغازه‌داران و صاحبان کسب و کار از ماسک اقدام و نظارت مستمر انجام دهد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: استودیو سلامت با توجه به شیوع و ورود به پیک دوم بیماری توسط صدا و سیما با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی از امروز راه‌اندازی شود.

وی بر افزایش اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های آموزشی در سطح جامعه تأکید کرد و گفت: خواستار استفاده از ظرفیت‌های موجود برای ارتقاء سطح آگاهی مردم برای انجام اقدامات پیشگیرانه هستیم.

بازوند اظهار کرد: فعالیت تمامی تالارهای عروسی از امروز ممنوع است و کمیته نظارت بر اجرای مصوبات بر این مهم نظارت خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: شهرداری و هلال‌احمر موظف نسبت به اعلام هشدار وضعیت قرمز در تمامی شهرستان‌ها هستند و دستگاه‌های اجرایی هم می‌توانند برای کارکنانی که دارای بیماری زمینه‌اند از شرایط دور کاری استفاده کنند.

وی گفت: شهرداری کرمانشاه محدودیت‌های تردد در آرامستان‌ها، مراسم‌های ختم و عزاداری را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.

بازوند تصریح کرد: شهرداری کرمانشاه نسبت به ساماندهی وضعیت دست فروشان اقدام کنند و در صورت فعالیت، فاصله‌گذاری اجتماعی باید رعایت شود.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: مردم از چاپ اعلامیه ترحیم خودداری کنند و حضور مداحان در مراسم تشییع و ختم ممنوع است.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش تعداد حوزه‌های امتحانات نهایی را افزایش دهد که دانش‌آموزان با فاصله اجتماعی مناسب در آزمون حضور یابند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: