۰
سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

وضعیت آب و هوا‌ در ۱۷ خرداد

امروز به سبب نفوذ جریانات خنک شمالی، کاهش نسبی دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.
کد خبر: ۲۲۹۰۹۴
۱۰:۰۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، در روز شنبه به سبب نفوذ جریانات خنک شمالی کاهش نسبی دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد و این کاهش دما تا صبح دوشنبه ماندگار خواهد بود.

همچنین روز شنبه در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، ارتفاعات استان‌های سمنان، البرز، تهران، قزوین و زنجان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های اصفهان و شرق کهگیلویه و بویر احمد رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان و برخی نقاط مازندران، ارتفاعات سمنان و ارتفاعات شرقی تهران رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در بعد از ظهر در ارتفاعات کرمان و شرق هرمزگان رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

روزهای شنبه و یکشنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی احتمال بارش تگرگ وجود دارد.

روز دوشنبه در ساعاتی ازبعد ظهر در شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های مازندران، تهران زنجان، همدان، مرکزی، شرق لرستان، غرب اصفهان، کرمان، هرمزگان و همچنین در جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه نیز در بعد از ظهر در برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، شمال استان‌های مرکزی و همدان ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران، تهران، کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

دریای خزر در روز شنبه و در سه آینده نیز خلیج فارس مواج پیش‌بینی شده است.

گفتنی است، در سه روز آینده در نیمه شرقی کشور ماننده استان‌های سمنان، قزوین، البرز، تهران، خوزستان، ایلام و بوشهر در برخی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در شرق کشور و استان‌های خوزستان، ایلام و بوشهر می‌تواند منجر به خیزش گرد و خاک شود.

وضعیت آب و هوا‌ در ۱۷ خرداد

وضعیت آب و هوا‌ در ۱۷ خرداد

وضعیت آب و هوا‌ در ۱۷ خرداد

وضعیت آب و هوا‌ در ۱۷ خرداد

وضعیت آب و هوا‌ در ۱۷ خرداد

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: