۰

جمع آوری ۷۲ میلیارد ریال زکات فطره در استان تهران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از جمع‌آوری ۷۲ میلیارد ریالی زکات فطره در استان خبر داد و گفت: این مبلغ شامل فطریه عام و سادات و کفارات عمد و غیرعمد بوده است.
کد خبر: ۲۲۸۹۳۸
۱۵:۱۲ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه همزمان با عید سعید فطر و با استقرار ۱۰۰۰ پایگاه در میادین اصلی و همچنین روش‌های الکترونیکی فطریه مردم روزه‌دار استان تهران دریافت شد، گفت: ۷۲ میلیارد ریال زکات فطره به صورت نقد و کالا دریافت شد.

وی ادامه داد: مبالغ نقدی در همان ساعات اولیه به حساب سرپرستان خانوارهای نیازمند واریز شد که در همین راستا ۱۸ میلیارد ریال در سه مرحله به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران به نقش مراکز نیکوکاری اشاره کرد و افزود: ۱۲ میلیارد ریال از مبلغ ذکر شده توسط مراکز نیکوکاری استان جمع آوری شد که این مبلغ نیز به خانوارهای تحت حمایت آن مراکز اختصاص یافت.

پرپنچی خاطر نشان کرد: علاوه بر پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تعدادی از ادارات، سازمان ها و نهادهای دیگر با دریافت برچسب کمیته امداد اقدام به دریافت زکات فطره مردم روزه‌دار استان تهران کردند که ۴۱ میلیارد ریال از مبلغ اصلی را دریافت کردند.

بنابر اعلام روابط عمومی کمیته امداد، وی به مبالغ غیر نقدی دریافت شده اشاره کرد و گفت: ۱۲ میلیارد ریال از مبلغ ذکر شده نیز به صورت کالا دریافت شد که به خانوارهای نیازمند اختصاص یافت.

پرپنچی ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان تهران بخاطر اعتمادشان به کمیته امداد، تاکید کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگرازی نماز عید فطر در مصلی تهران، باز هم مردم استان با استفاده از روش‌های الکترونیکی فطریه خود را به این نهاد پرداخت کردند که به خانوارهای نیازمندان اختصاص یافت.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: