۱

یک باند سارقان مسلح در استان قم متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به شناسایی و دستگیری باند سارقان مسلح در یکی از شهرستان های همجوار قم، گفت: کمتر از ۴۸ ساعت مخفیگاه این افراد شناسایی و طی عملیات پیچیده پلیسی هر ۶ عضو این باند دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۲۸۸۵۷
۰۹:۲۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به شناسایی و دستگیری باند سارقان مسلح در یکی از شهرستان های همجوار قم، گفت: کمتر از ۴۸ ساعت مخفیگاه این افراد شناسایی و طی عملیات پیچیده پلیسی هر ۶ عضو این باند دستگیر شدند.

 سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مسلحانه از مغازه طلا فروشی در قم، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان تشکیل و موضوع در دستور کار آن ها قرار گرفت.

او تصریح کرد: در ادامه با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی کمتر از ۴۸ ساعت مخفیگاه این افراد در باغی در یکی از روستاهای شهرستان همجوار قم شناسایی و کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی برای دستگیری آن ها به شهرستان مذکور اعزام و در اقدامی غافلگیرانه هر ۶ عضو این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس طی بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۳ قبضه سلاح شامل یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه ۴۳ تیر جنگی و ۲ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۲۲ تیر جنگی کشف شد.

او افزود: پس از انتقال این افراد به پلیس آگاهی استان قم و تحقیقات صورت گرفته، به سرقت مسلحانه از ۲ مغازه طلافروشی در قم و همچنین سرقت از ۲ بانک در شهرستان همجوار استان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
دستگیری خبر مسرّت بخشی نیست اگر به اعدام علنی نینجامد حتّا معلوم نیست راست باشد