۰

قید محدودیت زمانی برای زیارت حرم مطهر رضوی برداشته شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از دیدار با تولیت آستان قدس رضوی از برداشته شدن قید محدودیت ساعت برای زیارت حرم مطهر رضوی با نظارت آستان قدس، استانداری خراسان رضوی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۶۱۰
۰۹:۰۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از دیدار با تولیت آستان قدس رضوی از برداشته شدن قید محدودیت ساعت برای زیارت حرم مطهر رضوی با نظارت آستان قدس، استانداری خراسان رضوی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد.

سعید نمکی، ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت حکیمانه آستان مقدس حضرت رضا(ع) در دوران شیوع بیماری کرونا گفت: تدبیر، خرد و حکمت حاکم بر مدیریت آستان قدس رضوی نقش بسیار مؤثری در مدیریت بیماری کرونا در استان خراسان رضوی داشته است.

وی همچنین تاکید کرد: این آستان مقدس در هدایت و مدیریت دیگر آستان‌های مقدس کشور نیز نقش بسیار مهمی ایفا کرد. این مجموعه مقدس، به عنوان یک مرجع مهم و اثرگذار بروی دیگر اماکن متبرکه کمک شایان توجهی در مدیریت کرونا کرد و نقش حجت الاسلام و المسلمین مروی در این اثرگذاری بسیار بارز و چشگیر بود.

نمکی با اشاره به جلسه خود با تولیت آستان قدس رضوی و جلسه ستاد کرونا، بیان کرد: با توجه به دشواری‌های زیارت زائران و مجاوران در گرمای آفتاب، قید محدودیت ساعت زیارت از حرم مطهر با اختیار آستان قدس رضوی و نظارت استاندار محترم و نیز رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برداشته می‌شود.

وی اضافه کرد: مقرر شد تا با کمک و نظارت همه سازمان‌های مردم نهاد و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تنها نظارت بر رعایت پروتکل‎های بهداشتی برعهده وزارتخانه باشد و اداره و کنترل مابقی امور برعهده آستان قدس رضوی و دیگر نهادهای دست اندرکار خواهد بود تا به بهترین نحو ممکن، زیارت زائران آقا علی بن موسی الرضا(ع) در رفاه و سلامت کامل انجام شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان توصیه موکد خود تصریح کرد: از همه زائران و مردم عزیر کشورمان درخواست می‌کنیم که حتما با زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به زیارت مشرف شوند، چرا که ما واقعا روز و شب خود را برای خدمت گزاری به مردم گذاشته‌ایم تا سلامت را برای جامعه تضمین کنیم.

نمکی گفت: مردم ما دچار خوش باوری نشوند که بحران کرونا تمام شده است، بلکه با رعایت نکردن مسائل بهداشتی می‌تواند در اثر بی‌توجهی با موج سنگین‌تر برگردد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: