۰

تداوم وضعیت قرمز کرونا در خوزستان و هشدار در ۷ استان

سخنگوی وزارت بهداشت از تداوم وضعیت قرمز کرونا در استان خوزستان خبر داد و گفت: استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، اصفهان و هرمزگان در وضعیت هشدار قرار دارند.
کد خبر: ۲۲۸۵۸۴
۱۵:۳۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت، با اعلام آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹، گفت: از دیروز تا امروز ١٠ خردادماه، براساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ٢٨٢ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است.

وی ادامه داد: از بین مبتلایان جدید، ۴٣۵ مورد بستری و هزار و ۸۴۷ بیمار به صورت سرپایی خدمات دریافت کرده‌اند و بر این اساس مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ١۴٨ هزار و ٩۵٠ نفر رسید.

جهانپور در خصوص تعداد فوتی‌های کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته نیز گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵٧ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به هشت هزار و ٧٣۴ نفر رسیده است.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون ١١۶ هزار و ٨٢٧ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و دو هزار و ۵۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: تاکنون ٩١۵ هزار و ٩٩٨ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است و وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است، همچنین در حال حاضر، استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، اصفهان و هرمزگان در وضعیت هشدار قرار دارند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: