۰

جایزه سه میلیون دلاری برای سر مسئول اطلاع‌رسانی داعش

آمریکا برای افشای محل اختفای مسئول رسانه‌ای و تبلیغات داعش ۳ میلیون دلار جایزه تعیین کرد.
کد خبر: ۲۲۸۵۱۹
۱۲:۰۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، آمریکا به هر کسی که اطلاعاتی درباره محل اختفای «محمد خضر موسی رمضان»، مسئول اطلاع‌رسانی و تبلیغ خلافت خودخوانده داعش ارائه کند، تا ۳ میلیون دلار جایزه تعیین کرد.

خضر موسی رمضان یکی از چهره‌های ارشد و اصلی داعش، زاده اردن است. وی تبلیغات رسانه‌ای و انتشار مطالب و ویدئو برای این گروه افراطی و شبکه‌ای از حامیان آن در گوشه و کنار دنیا را برعهده دارد.

وزارت امور خارجه ایالات ‌متحده آمریکا در این باره اعلام کرد: محمد خضر موسی رمضان نقشی محوری در عملیات تبلیغات خشونت‌آمیز داعش برای جذب و عضوگیری و تحریک افراد در سراسر دنیا ایفا کرده است و بر فعالیت روزانه رسانه‌ای این گروه نظارت می‌کند.

وزارت امور خارجه آمریکا در توصیف محمد خضر موسی رمضان می‌افزاید: وی بر برنامه‌ریزی، هماهنگی و تولید تعداد زیادی فیلم تبلیغاتی، نشریات و پلتفورم‌های آنلاین شامل صحنه‌های شکنجه‌های وحشیانه و بی‌رحمانه و اعدام گسترده مردم بی‌گناه نظارت داشته است.

در این بیانیه همچنین آمده است که وی با تأکید بر افراط‌گرایی خشن خود تلاش کرد تا داعش را از آنهایی که افکاری میانه‌رو داشتند؛ پاکسازی کند و اعضای تیم‌های تبلیغاتی داعش را که با تفسیر افراطی او از اسلام هم‌رأی نبودند، به زندان افکند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: