۰

روند بررسی موانع و مشکلات مواکب اربعین آغاز شد

دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) از بررسی مشکلات مرتبط با مواکب اربعین و دغدغه‌های کمیته مشارکت مردمی، اسکان و تغذیه در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۲۹۹
۱۲:۳۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) از بررسی مشکلات مرتبط با مواکب اربعین و دغدغه‌های کمیته مشارکت مردمی، اسکان و تغذیه در این زمینه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «احمد محمدی‌فر» دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) روز سه‌شنبه، اظهارداشت: به درخواست ستاد مواکب اربعین و کمیته مشارکت، اسکان و تغذیه اربعین جلسه هماهنگی به منظور بررسی مشکلات مرتبط با موکب داران در اعزام سال جاری زائران اربعین حسینی (ع)، جلسه‌ای در ۳۰ اردیبهشت در محل ستاد اربعین وزارت کشور برگزار شد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: در این نشست دبیران کمیته‌های حمل و نقل و سوخت، فرهنگی آموزشی، بهداشت و درمان و نمایندگانی از گمرک ایران، سازمان توسعه تجارت ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند.

محمدی‌فر تصریح کرد: در این نشست، تمامی دستگاه‌های عضو ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون هم‌افزایی در جهت ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی (ع)، موانع و مشکلات فراروی موکب‌داران خصوصاً صدور شیوه‌نامه‌های پزشکی جهت ارائه خدمات موکب‌ها با توجه به احتمال استمرار و شیوع بیماری کرونا، تسهیل ساز و کارهای انتقال کالا و موادغذایی و ملزومات مورد نیاز مواکب در ایام اربعین به عراق، تعمیق همکاری‌ها در راستای رفع مشکلات و ارائه تسهیلات به کامیون‌داران همکار با ستاد مواکب را مورد بحث و بررسی قرار دادند و راهکارهایی در جهت انسجام بخشی به این ماموریت مطرح کردند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) گفت: در این نشست، مقرر شد جلسات کارشناسی در این زمینه به منظور رفع مشکلات و ساماندهی شرایط در هفته‌های آینده ادامه یابد و نتایج آن برای تصویب نهایی در اختیار ستاد مرکزی اربعین قرار گیرد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: