۰

هشدار آبگرفتگی معابر و سیلاب در برخی استان ها

گودرزی گفت: امشب در ۴ استان کشور به سبب شدت بارش احتمال آبگرفتگی معابر، سیلاب ناگهانی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۲۲۷۸۱۲
۰۹:۳۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امشب در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و زاگرس، بخش‌هایی از مرکز و جنوب شرق بارش ادامه دارد و به تدریج میزان بارش در دامنه‌های البرز کاسته می‌شود.

وی افزود: در نیمه غربی اصفهان، نیمه شمالی کرمان، جنوب یزد و شمال و شرق فارس به سبب شدت بارش احتمال آبگرفتگی معابر، سیلاب ناگهانی در مسیل‌ها و رودخانه ها، بالا آمدن آب رودخانه و وقوع تگرگ و صاعقه وجود دارد.

گودرزی ادامه داد: بنابر نقشه‌های هواشناسی روز پنج شنبه در مناطقی از کرمان بویژه ارتفاعات مرکزی استان و شمال شرق فارس احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر وجود دارد، ضمن آنکه احتمال رگبار پراکنده گاهی رعد و برق در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی از استمرار بارش باران خبر داد و گفت: طی روز‌های جمعه و شنبه در دامنه‌های زاگرس و روز یکشنبه در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس و سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، طی روز‌های شنبه و یکشنبه دریای خزر مواج است.

گودرزی از روند افزایش دما طی روز‌های پنج شنبه تا یکشنبه در اکثر مناطق کشور خبر داد.
آسمان پایتخت بارانی است

این کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز بعدازظهر آسمان پایتخت بارانی است و تا یکشنبه هفته آینده خبری از بارش نیست.

وی در پایان از روند نسبی دما افزایش دما خبر داد و گفت: طی روز‌های شنبه و یکشنبه دمای پایتخت افزایش می‌یابد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: