۰
سازمان جهانی بهداشت:

ممکن است کروناویروس هرگز از بین نرود

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: ممکن است کروناویروس جدید هرگز از بین نرود.
کد خبر: ۲۲۷۱۰۲
۱۱:۴۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، همزمان با اقدامات برخی از کشورها در راستای کاهش تدریجی محدودیت‌های اعمال شده به منظور کنترل کروناویروس سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که ممکن است این ویروس هرگز به‌طور کامل از بین نرود.

سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (چهارشنبه) هشدار داد که کروناویروس جدید ممکن است هرگز از بین نرود و مردم سراسر جهان باید نحوه تعامل و گذران زندگی با این ویروس را یاد بگیرند.

این ویروس اولین بار در اواخر سال گذشته میلادی در شهر ووهان در چین شناسایی شد که اکنون نزدیک به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در جهان به این ویروس آلوده شده و حدود ۳۰۰ هزار نفر نیز به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ ناشی از این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دکتر «مایک رایان»- مدیر اجرایی برنامه فوریت‌های پزشکی این سازمان - گفت: با ویروس جدیدی مواجه هستیم که برای اولین بار در میان جمعیت انسانی نفوذ کرده است بنابراین نمی‌توان به آسانی پیش‌بینی کرد که چه زمان می‌توان بر آن غلبه کنیم.

 به گفته مدیر اجرایی برنامه فوریت‌های پزشکی سازمان جهانی بهداشت این امکان وجود دارد کروناویروس جدید همچون دیگر ویروس‌های موجود در جامعه باقی بماند و هرگز از بین نرود.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: