۰

کشف جدید درباره دلیل افزایش تلفات ابتلا به ویروس کرونا

آمریکا در مکان اول آمار قربانیان این ویروس جای دارد. بعد از آن کشورهای اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و بریتانیا هستند.
کد خبر: ۲۲۶۰۲۸
۱۱:۳۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، میزان بالای مرگ و میر به خاطر کروناویروس در برخی کشورها به دلیل کمبود ویتامین دی در بدن است.

روزنامه انگلیسی گاردین گزارش داد که که دانشمندان از بنیاد بیمارستان ملکه الیزابت و دانشگاه انگلیس شرقی در این خصوص اطلاع دادند. نتایج این تحقیقات در مجله Research Square منتشر شده است.

محققین سطح متوسط ویتامین دی را در بین شهروندان ۲۰ کشور اروپایی با آمار مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ بررسی کردند. مشخص شد که مرگ و میر بیشتر در کشورهایی بوده است که ساکنین آن کمبود ویتامین دی داشتند.

این محققین خاطر نشان کردند: « کمبود ویتامین به ویژه در ساکنین اسپانیا، ایتالیا و سوئیس مشاهده شده است.» ضمنا میزان این ماده به طور مشخص در افراد با سن بالا کمتر است و این رده سنی بیشترین مرگ و میر را در اثر کروناویروس دارند.

یادآوری می کنیم که پاندمی ویروسکرونا تقریبا در تمامی کشورهای جهان وجود دارد. بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت تا این لحظه بیش از ۳ میلیون مورد ابتلا ثبت شده است.

آمریکا در مکان اول آمار قربانیان این ویروس جای دارد. بعد از آن کشورهای اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان و بریتانیا هستند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: