۰

واکنش الکاظمی به شهادت قهرمانان حشد شعبی در مقابله با داعش

مصطفی الکاظمی در واکنش به شهادت قهرمانان حشد شعبی در مقابله با داعش اعلام کرد که گروه‌‌های تروریستی از وضعیت رقابت سیاسی عراق که مانع تشکیل دولت می‌شود سوءاستفاده می‌کنند.
کد خبر: ۲۲۵۶۴۷
۱۵:۰۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، «مصطفی الکاظمی» مامور تشکیل دولت عراق امروز در واکنش به شهادت گروهی از قهرمانان حشد شعبی در مقابله با تروریست‌های داعش طی صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که با نهایت غم و اندوه و البته افتخار خبر شهادت قهرمانان حشد شعبی را که در راه دفاع از وطن و مبارزه با تروریست‌های داعش جان خود را فدا کردند دریافت کردیم.

وی افزود: ما شهادت این قهرمانان را به ملت عراق و خانواده‌های شهدا تسلیت گفته و قول می‌دهیم که گروه‌های تروریستی را هرکجا فرار کنند پیدا کنیم و پایان آنها به دست قهرمانان عراقی نزدیک است.

الکاظمی اشاره کرد که عملیات جنایتکارانه این گروه تروریستی در راستای تلاش ناامیدانه برای سوءاستفاده از وضعیت رقابت سیاسی در کشور که تا اینجا مانع تشکیل دولتی که از امنیت شهروندان حمایت کرده و تروریسم را در کشور نابود کند شده است. این اقدامات تروریستی همچنین ایجاب می‌کند تا نیروهای سیاسی مختلف در تعامل با پرونده تشکیل دولت مسئولیت پذیری بیشتری از خود نشان دهند.

سازمان حشد شعبی بامدد امروز، شنبه اعلام کرد که نیروهای آن موفق شدند چند حمله داعش از محورهای مختلف حومه سامراء استان صلاح الدین را خنثی کنند.

مرکز اطلاع رسانی حشد شعبی همچنین اعلام کرد که رزمندگان مقاومت در این عملیات، چندین نفر از عناصر داعش را کشته و یا زخمی کردند، اما در عین حال، 10 نفر از نیروهای الحشد نیز به شهادت رسیده و تعدادی هم زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: