۰

تیراندازی افراد ناشناس روبروی مسجدی در هند

به گفته امام جماعت مسجد، افراد ناشناس شبانه به مسجدی در روستایی در گورگان هند حمله کرده و به سوی مسجد آتش گشوده اند که خوشبختانه کسی در این حادثه آسیب ندیده است.
کد خبر: ۲۲۲۶۶۷
۰۹:۱۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، گروهی از افراد ناشناس شنبه شب به سمت مسجدی در دهکده دهوک در گورگان هندوستان آتش گشودند که خوشبختانه کسی در این حادثه مجروح نشده است.

براساس اعلام پلیس ، یکشنبه امام جماعت مسجد که در هنگام این حادثه در محل حضور نداشته است، شکایت نامه ای را تنظیم کرده است.

پلیس اعلام کرد که حداقل یک پوکه گلوله در نزدیکی دروازه مسجد پیدا شده است. اگرچه هنوز انگیزه این تیراندازی مشخص نشده است، پلیس هر گونه انگیزه تحریک قومیتی یا مذهبی را در این رابطه تکذیب کرده است.

در شکایت نامه تیراندازی به نقل از امام جماعت آمده است: روز یکشنبه حوالی ساعت ۶:۴۴ صبح یک تماس تلفنی دریافت کردم و به من اطلاع داده شد که ساکنان روستا متوجه تیراندازی افراد ناشناس در جلوی ساختمان مسجد شده اند. من در طبقه اول بودم و صدای شلیک گلوله ها را شخصا نشنیدم.

وی در ادامه افزود: وقتی به طبقه پایین رفتم جمعیتی را جلوی مسجد دیدم. ساکنان به وی گفته اند که تیراندازی نیمه شب رخ داده و یک پوکه بر روی زمین پیدا شده و یک گلوله نیز به دروازه اصلی مسجد اصابت کرده است. به گفته ساکنین حداقل سه گلوله شلیک شده است.

امام جماعت در ادامه خاطرنشان کرد: من افرادی را که مرتکب این عمل شده اند نمی شناسم اما اعتقاد دارم کسانی هستند که می خواهند همدلی و برادری را در منطقه از بین ببرند.

پلیس هنوز مظنونان را شناسایی نکرده و در حال بررسی پرونده است.

یک مقام پلیس که از تحقیقات که از پیشرفت تحقیقات اطلاعاتی نداد گفت: تحقیقات اولیه نشان می دهد که حداقل سه مرد وجود داشته اند که با یک اتومبیل به محل آمده اند و شلیک کرده اند.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: