۰
نائب رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت:

میزان مصرف کاربران از اینترنت رایگان ایام کرونا چقدر بود؟

سجاد بنابی با انتشار مطلبی در توئیتر از میزان مصرف کاربران از اینترنت رایگان ایام کرونا خبر داد.
کد خبر: ۲۲۱۳۴۷
۱۶:۲۹ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»،طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور کاهش سفر‌های بین شهری برای جلوگیری از گسترش کرونا از صبح روز ۸ فروردین در کشور آغاز شده است. طی این طرح پلیس از سفر‌های بین شهری شهروندان جلوگیری کرده و تنها افراد در مشاغل خاص قادر به انجام این سفر‌ها خواهند بود.

ظاهرا اجرای این طرح با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است و افزایش مصرف دیتا در اپراتور‌های شبکه‌ی ثابت کشور نشان از انی استقابل می‌دهد. سجاد بنابی، نایب رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات ایران با انتشار مطلبی در توئیتر خود با اشاره به این موضوع نوشت: «طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از سفر‌ها با هم‌راهی مردم مورد استقبال قرار گرفته است. نمودار زیر، مصرف دیتا در یکی از اپراتور‌های شبکه‌ی ثابت کشور از اول اسفند تا دیروز است. پس از نوروز، ماندن در خانه، کم و در این چند روز، استقرار در خانه افزایش داشته است.»

میزان مصرف کاربران از اینترنت رایگان ایام کرونا چقدر بود؟

سجاد بنابی به میزان مصرف اینترنت رایگان از نیمه دوم اسفند تا ۷ فروردین اشاره کرد و گفت: " درسته زدنِ این حرف‌ها دستورالعمل‌تونه، اما وظیفه‌ی ما جواب دادنه. بیش از هفتاد درصد کاربرها، بیش از هفتاد گیگ از صد گیگ رو استفاده کردند. خیلی از کشورها پس از کرونا دچار بحران شبکه و اینترنت شدن و ما هم مرتب در حال افزایش ظرفیت هستیم. "

میزان مصرف کاربران از اینترنت رایگان ایام کرونا چقدر بود؟

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: