۰

بیانیه‌ جمعیت العمل الاسلامی درباره زائران بحرینی

جمعیت العمل الاسلامی بحرین خصوص برخی مطالب که مرتبط با ملت بحرین و جنایات و کوتاهی های همیشگی رژیم آل خلیفه است بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۲۲۰۶۲۱
۱۲:۴۹ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، جمعیت العمل الاسلامی بحرین همزمان با سالروز بعثت نبی مکرم اسلام در خصوص برخی از مطالب مهم که مرتبط با ملت بحرین و جنایات و کوتاهی های همیشگی رژیم آل خلیفه است بیانیه ای صادر نموده است.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین خاطرنشان کرد: به ملت مومن بحرین سالروز مبعث پیامبر (ص)، سالروز طلوع نور و رحمت و آرامش را تبریک می گوییم و از خدا می خواهیم بواسطه پیامبر(ص) ما را با رحمت واسعه اش بپوشاند و از ما و تمام مومنین بلایا و و بیماری ها را دور کند. از آنجا که بعثت پیامبر(ص) دلیل نزول رحمت و مغفرت و خیرات و برکات براین امت بود و امت نیز مورد رحمت قرار گرفت و پیامبر(ص) رهبر بشریت و منبع تابش و نور به آنها بود، از خداوند می خواهیم حال ما را اصلاح کند و به بهترین حال تبدیل نماید.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین ادامه داد: از این فرصت و مناسبت عظیم استفاده کرده و به برخی از موارد لازم اشاره می کنیم:

به کسانی که از زندان های تاریک آزاد شدند و به فضای آزاد و مکان اصلی خود در بین خانواده و ملت و دوستان و کارهایشان بازگشتند و به خانواده های آنها تبریک می گوییم و از تمام کسانی که در این راه برای آزادی آنها تلاش و مشارکت کردند تشکر می کنیم.

همچنان بر ضرورت آزادی فوری تمام زندانیان مظلوم بدون قید و شرط تاکید می کنیم. چرا که مطالبه حقوق ابدا جرم محسوب نمی شود و ما خواهان پیگرد قانونی و مجازات همه کسانی هستیم که باعث شدند تا این افراد در مدت طولانی حبس و در شکنجه باقی بمانند بدون آنکه مرتکب جرم شوند.

حدود ۱۳۰۰ نفر از شهروندان از خانواده و دوستان ما در مشهد هستند و باید هر چه سریعتر به کشورشان بازگردند . روشن است حکومت آل خلیفه با آنها غیر عادلانه و با ظلم و و عدم مساوات برخورد می کند و حساب های سیاسی که به آنها مربوط نیست را در این موضوع لحاظ کرده و یا با رویکرد طائفی گری ناپسند -که وارد کشور ما نموده و همه منبع آن را می دانند- بر خورد می کند.

ما در جمعیت العمل الاسلامی بحرین "امل" حکومت آل خلیفه را کاملا مسئول تعویق و اهمال کاری و تمام ضررهایی که به شهروندان بحرینی که در مشهد معلق و بلا تکلیفند می دانیم و می گوییم فوت ۵ نفر از این افراد در جریان این رنج ها و سختی ها لکه ای ننگی بر پیشانی رژیم ظالمانه آل خلیفه است و به دفتر جنایت های بسیار این رژیم در حق ملت بحرین افزوده شد و بر ضرورت بازگشت سریع آنها به کشور بدون تاخیر همچنانکه بیشتر کشورها و از جمله کشورهای همسایه انجام دادند تاکید می کنیم و می گوییم برخوردهای طایفی گری علیه کشورمان کافی است.

در خصوص ویروس کرونا از فرزندان و ملت ارجمند بحرین می خواهیم که تمام احتیاطهای لازم و پیشگیرانه را که متخصصان آن را مطرح کردند به کار ببندند و از رفت و آمد بدون ضرورت جلوگیری کنند و به توصیه های علما مبنی بر دوری از تمام تجمعات به طور کامل و حفاظت و مراقبت از خودشان و خانواده هایشان و از ملتشان برای دوری از ویروس کرونا توجه کرده و پایبند باشند.

همچنین بر ضرورت توجه و دعا و تضرع به در گاه خداوند برای رفع بلا و شفای تمام بیماران تاکید می کنیم. ان‌شاء الله خداوند بحرین و ملتش را حفظ کند و از جمیع بدی ها و ناخوشایندی ها در امان بدارد و غم و اندوه را از امت ما و تمام بشریت دور کند.

جمعیة العمل الاسلامی، أمل

منامه- بحرین اشغال شده

دوشنبه ٢٧ رجب ١٤٤١هـ

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: