۰

آیت‌الله‌ شبیری زنجانی از کادر درمانی ایران تقدیر کرد

آیت‌الله‌ شبیری زنجانی در تماس تلفنی حجت الإسلام والمسلمین حسن روحانی با ایشان، ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمانی ایران و سایر نیروهای مسئول در مبارزه با ویروس کرونا تصریح کردند: حقیقتاً مجاهده این عزیزان مشهود است و نزد خداوند متعال مأجورند.
کد خبر: ۲۲۰۴۰۰
۱۱:۲۵ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت‌الله‌شبیری زنجانی در تماس تلفنی حجت الإسلام والمسلمین حسن روحانی با ایشان، ضمن تقدیر از تلاش‌های کادر درمانی ایران و سایر نیروهای مسئول در مبارزه با ویروس کرونا تصریح کردند: حقیقتاً مجاهده این عزیزان مشهود است و نزد خداوند متعال مأجورند.

ایشان با اشاره به همزمانی آغاز سال جدید با شهادت حضرت موسی بن جعفر علیه‌السلام ابراز امیدواری کردند با عنایات آن حضرت مشکلات جامعه ایران به زودی برطرف شود.

ایشان با اشاره به مشهور بودن توسل به آن حضرت در مشکلات و کرامت حرم شریف حضرت، افزودند: خطیب بغدادی از سنّی‌های خیلی متعصّب و مخالف شیعه است. او به قدری با شیعه مخالف است که علمای شیعه را با تعابیر تند و ناروا یاد می‌کند؛ اما با این همه تعصّب و کینه با شیعه، وقتی به سرگذشت حضرت امام کاظم علیه‌السلام می‌رسد، مفصّلاً به ذکر فضائل و مناقب آن حضرت می‌پردازد.
از جمله می‌نویسد: موسی بن جعفر علیهماالسّلام به علت عبادات و اجتهادش، عبد صالح خوانده می‌شد و بسیار کریم و بخشنده بود.
آیت‌الله‌ شبیری زنجانی با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته برای حل مشکلات مردم و همچنین دعا برای همه خدمتگزاران، خاطرنشان کردند: امیدواریم با اخلاص در عمل و توسل به حضرات معصومین علیهم‌السلام بتوانید مشکلات را مرتفع کنید.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی در تماس تلفنی با آیت‌الله‌ شبیری زنجانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت موسی بن جعفر علیهماالسلام، برای ایشان در سال جدید آرزوی سلامت کرد. وی همچنین درگذشت تعدادی از بستگان آیت‌الله‌ شبیری زنجانی را تسلیت گفت.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: