۱

واکنش سیدحسن نصرالله به ابتلای دکتر ولایتی به کرونا

دبیرکل حزب الله لبنان درباره ابتلای مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل به کرونا گفت: وی به دلیل اینکه رئیس بیمارستان خط مقدم مقابله با کروناست، به این ویروس مبتلا شده است.
کد خبر: ۲۱۹۹۱۵
۰۸:۳۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به دلیل انتشار خبر ابتلای دکتر «علی اکبر ولایتی» به ویروس کرونا واکنش نشان داد.

دبیرکل حزب الله اظهار داشت: برادرم آقای ولایتی به دلیل اینکه مشاور رهبر معظم انقلاب است به کرونا مبتلا نشده، بلکه به دلیل اینکه او رئیس بیمارستان خط مقدم مقابله با کرونا است، به این ویروس مبتلا شده است.

نصرالله افزود: هنگامی که وزرا و مسئولان ارشد و پزشکان در ایران قبول مسئولیت می کنند و شخصیت های بزرگی در این کشور به کرونا مبتلا می‌شوند، یعنی آنها و خانواده هایشان به جاهای دیگری که امنیت داشته باشد فرار نکرده‌اند، بلکه در کنار مردم با کرونا مبارزه می کنند و این باعث افتخار برای آنان است.

روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری اعلام کرد: دکتر ولایتی در قرنطینه خانگی است و وضعیت عمومی ایشان خوب و رو به بهبود است.

روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری اعلام کرد: پس از گذشت روزهایی که دکتر ولایتی رییس بیمارستان مسیح دانشوری به منظور انجام امورات مرتبط با مقابله با ویروس کرونا و در کنار پزشکان و پرستاران با حضور در بیمارستان مشغول به فعالیت های روزانه بودند، ظهر روز گذشته با ظهور علائم خفیف بنا به نظر پزشکان، اقدام به آزمایش گردید که نشانه های بروز کرونا در دکتر ولایتی مشهود بود.

لذا بنا به تشخیص و تجویز پزشک، ولایتی در قرنطینه خانگی قرار گرفته و در حال حاضر وضعیت عمومی ایشان خوب و رو به بهبودی می باشد.

رئیس، اعضای هیات رئیسه و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی آرزوی سلامتی و بهبودی برای رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی را دارند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اللهم اشف کل مریض