۰

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز

سخنگوی وزارت بهداشت و درمان با اشاره به فوت ۱۱۳ نفر از مبتلایان جدید به کرونا در ایران گفت : ۴۳ نفر دیگر در گیلان کرونایی شدند.
کد خبر: ۲۱۹۸۷۲
۱۳:۱۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، سخنگوی وزارت بهداشت و درمان با اشاره به فوت ۱۱۳ نفر از مبتلایان جدید به کرونا در ایران گفت : ۴۳ نفر دیگر در گیلان کرونایی شدند.

رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و درمان امروز گفت : از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، هزار و ۲۰۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۳هزار ۹۳۸ نفر افزایش یافت.

کیانوش جهانپور افزود : در این مدت در تهران ۲۵۱ ، قم ۸۴ ، گیلان ۴۳ ، اصفهان ۱۲۶ ، البرز ۶۷ ، مازندران۷۲ ، قزوین ۲۲ سمنان ۴۱ ، گلستان ۲۵ ، خراسان‌رضوی۱۴۳، فارس ۹ ، لرستان ۵۲ ، آذربایجان شرقی ۳۶ ، خوزستان۳۲ ، یزد ۳۶ ، زنجان ۳۲ ، کردستان۲۷، کرمانشاه ۱۳ ، کرمان ۷ ، همدان ۱۱ ، سیستان و بلوچستان ۶ ، هرمزگان ۷ ، خراسان جنوبی ۱۸ ، خراسان شمالی ۶ ، ایلام ۱۸ ، آذربایجان غربی ۱۸ ، کهگیلویه و بویراحمد یک بوشهر ۶ و بوشهر مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شد.

وی گفت : از ظهر دیروز تا امروز در استان های مرکزی ، اردبیل و چهارمحال و بختیاری مورد جدید از ابتلا به کرونا شناسایی نشد.

سخنگوی وزارت بهداشت و درمان گفت : تاکنون ۴ هزار و ۷۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.

کیانوش جهانپور افزود : در ۲۴ ساعت گذشته ، ۱۱۳ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۷۲۴ مورد رسید.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: