۰

توصیه های آیت الله مدرسی برای غنیمت شمردن ماه رجب

آیت‌الله مدرسی از مراجع تقلید شیعیان ضمن دعوت از مردم نسبت به غنیمت شمردن ماه رجب، نسبت به همکاری عموم مردم با مراکز بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تأکید کرد.
کد خبر: ۲۱۹۴۲۹
۰۸:۴۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت‌الله سیدمحمدتقی مدرسی از مراجع تقلید با صدور بیانیه‌ای ملت عراق را به غنیمت شمردن فرصت ماه رجب برای تضرع به درگاه الهی برای حفظ خودشان و عراق از فتنه خارجی و داخلی دعوت کرد.
وی بیان کرد: در این مرحله بحرانی و پیچیده که فتنه‌های زیادی ما را احاطه کرده، باید تمسک و تضرع ما به درگاه خداوند متعال بیشتر شود تا ما را از هر بدی دور نگه دارد.

این استاد در بخش دیگری از این بیانیه از حکومت عراق خواست اقدامات لازم را برای مقابله با ویروس کرونا که امروز زندگی میلیون‌ها انسان را در سرتاسر زمین تهدید می‌کند، انجام دهد.

این مجتهد، ملت عراق را به همکاری با طرف‌های رسمی به‌ویژه کارکنان اداره و مراکز بهداشتی، گوش سپردن به توصیه‌های آنان، توجه به پاکیزگی و پیشگیری، دوری از لمس کردن و بوسیدن و حضور در اجتماعات بزرگ که موجب شیوع ویروس می‌شود، دعوت کرد و بر همکاری با مبتلایان به این بیماری و دعا برای شفای عاجل آنان و فراهم آوردن تمامی وسایلی که در جلوگیری از این بیماری یا درمان یافتن مفید است، تأکید کرد.

آیت‌الله مدرسی اظهار کرد: ملت عراق در شرایط اضطراری همبستگی دارند، همچنان که در ایام اربعین حسینی این همبستگی را دارا بودند و در در دوران مبارزه با تروریست‌ها با نیروهای مسلح همکاری داشتند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که ملت عراق در مقابله با این ویروس که دشمن ملت به‌شمار می‌رود، همانند مناسبت‌های دیگر همکاری داشته باشند.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: