۲

مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن کشتار مسلمانان هند را محکوم کرد

درپی تصویب قوانین تبعیض آمیز علیه مسلمانان توسط دولت هند و کشتار وحشیانه مسلمانان این کشور توسط هندوهای افراطی، مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن با صدور بیانیه ای این جنایت را محکوم کرد.
کد خبر: ۲۱۸۷۳۸
۱۰:۱۵ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، درپی تصویب قوانین تبعیض آمیز علیه مسلمانان توسط دولت هند و کشتار وحشیانه مسلمانان این کشور توسط هندوهای افراطی، مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن با صدور بیانیه ای این جنایت را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در چند هفته اخیر و به دنبال تصویب لایحه ای علیه مسلمانان در هند، تظاهرات مسالمت آمیزی در مخالفت با این لایحه توسط مسلمانان هند انجام پذیرفت. متاسفانه این اعتراضات مسالمت آمیز با تحریکات هندوهای افراطی و بی تفاوتی دولت هند سبب موج خشونت‌های سازمان‌یافته علیه مسلمانان بی پناه این کشور گردیده است. اخبار و تصاویر غم انگیزی که هر روزه در شبکه های اجتماعی منتشر می گردد حاکی از سبعیت بی حد عاملان این جنایت هاست که در سایه حمایت پنهان دولت و بی خبری مجامع بین المللی هر روز جری تر از قبل خون انسان های بی گناه را بر زمین می ریزند.

مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن ضمن ابراز همدری با خانواده های داغدار و ابراز انزجار از افرادی که خون بخشی از مردم خود به هر دلیل را مباح می دانند از دولت هند می خواهد که هرچه زودتر نسبت دستگیری و محاکمه عاملان این جنایت های فجیع اقدام نموده و قبل از آنکه این امر به کشتارهای وسیع تر منجر گردد با تصحیح اشتباهات گذشته و دلجویی از داغ دیدگان حوادث اخیر راهی را در پیش گیرد که به اتحاد هرچه بیشتر مردم هند بیانجامد.

از خداوند متعال صلح و آرامش برای تمام مردم هند و عمل به نصایح پدران هند مهاتما گاندی و جواهر لعل نهرو آرزومندیم.

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
محکوم کردن خالی با حفظ روابط ظاهری = ریشخند مسلمین و تشویق دشمنان اسلام
محکوم کردن خالی با حفظ روابط زیر میزی = نفاق و خنجر از پشت زدن به مسلمین
اگر کشورهای لا اسلامی فقط یکروز به مشرکین هندوچین نفت ندهند، حساب دستشان می‌آید
شیعه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
حضرت اهل برائت کجا تشریف دارن ؟! اینا مسلمون نیستن؟
حضراتی که هفته برائت میگیرن کجا هستن؟!