۰

تامین مسکن مردم رضایت خداوند را نیز به همراه دارد

آیت الله شبیری زنجانی با حیاتی خواندن مسکن برای افراد بشر گفت: به‌طور حتم ثمره زحمات دست‌اندرکاران طرح اقدام ملی مسکن هدر نخواهد رفت.
کد خبر: ۲۱۷۸۰۰
۰۹:۳۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله شبیری زنجانی با حیاتی خواندن مسکن برای افراد بشر گفت: به‌طور حتم ثمره زحمات دست‌اندرکاران طرح اقدام ملی مسکن هدر نخواهد رفت.

مرجع تقلید شیعیان در دیدار اعضای شورای معاونین اداره کل راه و شهرسازی قم، اظهار داشتند: مسکن جزو اساسی‌ترین نیازهای افراد است که درصورت تامین آن، علاوه بر رضایت مردم، رضایت خداوند را نیز به همراه دارد.

ایشان ابراز امیدواری کردند: در زمینه تولید و تامین مسکن موفق و موید باشید و به‌طور حتم ثمره زحمات دست‌اندرکاران هدر نخواهد رفت.

آیت الله شبیری زنجانی تاکید کردند: اگر در همه کارها و اقدامات، قصد قربت و رضایت خداوند را مدنظر قرار دهید، موجب مرضی خداوند تبارک‌وتعالی و ائمه معصومین(ع) قرار خواهید گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی قم نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در حوزه راه، مسکن و شهرسازی، گفت: طرح اقدام ملی تامین مسکن با هدف خانه‌دار کردن مردم و کنترل قیمت بازار از چند ماه گذشته شروع‌شده است.

حسن صبوری افزود: در استان قم نیز تعداد چهار هزار و ۴۰۰ تَن برای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که تعداد ۲ هزار و ۱۵۵ تَن در مرحله تایید اولیه پذیرفته‌شده‌اند.

او با اشاره به طرح جامع استان در خصوص تامین مسکن، بیان کرد: تولید ۱۳ هزار واحد مسکونی در طرح جامع استان قم سیاست‌گذاری شده که با توجه به محدودیت زمین برای ۱۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی انجام‌شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی قم بیان کرد: پیشرفت کار برای تولید ۲ هزار واحد مسکونی خوب و مثبت ارزیابی می‌شود و به‌تازگی عملیات اجرایی آن شروع‌شده است و امیدواریم پس از دو سال این واحدها ساخته شوند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: