۰

توصیه‌های آیت الله سبحانی به مردم درباره کرونا

آیت الله سبحانی در بیان توصیه‌هایی خطاب به مردم درباره ویروس کرونا، از مردم خواست که توصیه‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند.
کد خبر: ۲۱۷۴۳۷
۱۲:۰۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، در این زمینه به مردم توصیه هایی کرد.

این مرجع تقلید افزود: در هر پدیده ای که رخ می دهد خلاق متعال در آن باره مصلحتی را دارد که از آن بی اطلاع هستیم، این که مصلحت چه بوده اطلاعی نداریم و خداوند می داند.

آیت الله سبحانی اظهار داشت: همیشه باید به خدا متوجه باشیم و بدانیم که خداوند متعال نسبت به بندگانش رحیم است، بر اساس آیه قرآن کریم خداوند متعال حافظانی را می فرستد تا بشر را در برابر بسیاری از بلاها حفظ کند و این حافظان بشر هستند.

وی با تأکید بر اهمیت توسل و دعا برای رفع بلایا ادامه داد: امیدواریم با دعا و توسل خداوند منان این بلا را رفع کند کما این که سابقا هم رفع کرده است.

این مرجع تقلید توجه به توصیه های پزشکی و بهداشتی را ضروری دانست و ابراز داشت: در این مسائل باید به مسؤولان پزشکی مراجعه و به توصیه های آنان توجه شود چرا که گفته مسؤولان پزشکی بر ما حجت است، بنابر توصیه های پزشکی باید در اجتماعات عمومی کمتر حضور پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: مردم حتما به توصیه های پزشکی و بهداشتی مسؤولان امر توجه داشته باشند و آن ها را عملی کنند؛ امیدواریم رحمت الهی شامل حال ما باشد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: