۰

تاکید عیسی قاسم بر پایداری و اتحاد ملت بحرین

آیت الله «شیخ عیسی قاسم» در مراسم «در مسیر پیروزی» بر پایداری، وحدت و خویشتن داری برای تحقق خواسته های عادلانه ملت بحرین تاکید کرد.
کد خبر: ۲۱۶۵۰۶
۱۳:۲۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، « شیخ عیسی قاسم» در مراسم «در مسیر پیروزی» که به مناسبت نهمین سالروز انقلاب 14 فوریه برگزارشد، گفت: باید اراده مخالفان در تداوم انتفاضه افزایش یابد، به طوری که از اراده امروز بیشتر باشد تا خواسته های عادلانه ملت بحرین به طور کامل محقق شود.

شیخ قاسم افزود: برای انتفاضه 1994 و انتفاضه 2011 یک انگیزه وجود دارد. این انگیزه، «سلب حق سیاسی ملت بحرین» است. روش این دو انتفاضه یکی است که روش صلح و تداوم آن است.

ویادامه داد: باید امروز مخالفان رشد کنند و از چالش هایی که بزرگ است، پیشی بگیرند و با این مسئولیت بزرگ شوند. نیاز است که مخالفان رشد کنند و بزرگ شوند و عزم و اراده شان تقویت شود.

وی گفت: شعار «در مسیر پیروزی» همان پیروزی است که از خودشناسی و خویشتن داری آغاز می شود. به این ترتیب، ارزش های عالی فطری و دینی محقق می شود تا در عرصه زندگی حق پیروز و باطل نابود شود.

 قاسم گفت: مسیر پیروزی مملو از مشکلات است و ممکن است که طولانی باشد. تنها صابران هستند که اراده بزرگ خود را از اراده پیامبران و اولیای صالح می گیرند. به همین دلیل ایمان محصول صبر و عزم و اراده بزرگ است.

ایشان تاکید کرد: دمکراسی در کشورهای اسلامی، راهی برای اسلام است، به همین دلیل امکان ندارد که آمریکا اجازه بدهد که دمکراسی واقعی در سطح رای گیری آزاد برای ملت و به دور از دخالت و فشار بیگانگان برقرار شود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: