۰

شهادت جانشین اطلاعات نیروی انتظامی عنبرآباد کرمان

فرماندار شهرستان عنبرآباد گفت: با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی قاتل شهید ریاحی در کمتر از ۴ ساعت در حالی که در حال فرار بود در درگیری با نیروهای امنیت کشته شد.
کد خبر: ۲۱۶۴۷۸
۱۱:۲۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، فرماندار شهرستان عنبرآباد گفت: با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی قاتل شهید ریاحی در کمتر از ۴ ساعت در حالی که در حال فرار بود در درگیری با نیروهای امنیت کشته شد.

محمود رئیسی اظهارداشت: شامگاه پنجشنبه ستوان یکم حمید ریاحی جانشین اطلاعات نیروی انتظامی عنبرآباد بدست عده‌ای ناشناس به ضرب گلوله به شهادت رسید.

وی با اشاره به جزئیات این حادثه بیان کرد: این شهید بزرگوار با یکی از همکاران خود در حوزه مختارآباد این شهرستان در حال گشت‌زنی بودند که مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار می‌گیرند.

فرماندار شهرستان عنبرآباد با عنوان اینکه ستوان یکم ریاحی جانشین اطلاعات نیروی انتظامی عنبرآباد بلافاصله به شهادت می‌رسد افزود: همراه این شهید بزرگوار نیز به بیمارستان انتقال داده می‌شود که حال عمومی وی خوب است.

وی ادامه داد: به محض اطلاع از حادثه شهادت ستوان یکم ریاحی جانشین اطلاعات نیروی انتظامی عنبرآباد شورای تامین چهار شهرستان جنوبی استان کرمان تشکیل شد و اقدامات لازم صورت گرفت.

فرماندار شهرستان عنبرآباد افزود: با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی قاتل شهید ریاحی در کمتر از 4 ساعت در حالی که در محور دوساری به کهنوج در حال فرار بود در درگیری با نیروهای امنیت کشته شد.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار در عنبرآباد گفت: مراسم تشییع شهید ریاحی فردا شنبه 26 بهمن ماه ساعت 9 صبح از میدان آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد تا گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: