۰

آماری از جنایت های آل خلیفه در نهمین سال از آغاز انقلاب ملت بحرین

جمعیت العمل الاسلامی بحرین در نهمین سال پایداری ملت بحرین ضمن ارائه آماری از جنایت های آل خلیفه اعلام کرد: انقلاب ۱۴ فوریه برای همیشه مشروعیت حکومت حاکمه بحرین را از بین برد و بر اساس این امر در واقع هیچ نیرویی نمی تواند به آن مشروعیت ببخشد.
کد خبر: ۲۱۶۴۱۷
۰۹:۰۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، نهمین سال از آغاز انقلاب ملت بحرین علیه رژیم جعلی آل خلیفه می گذرد. ملت مظلوم بحرین در سانسور رسانه ای گسترده جهان تنها متکی بر خداوند و نیروی عظیم ملت خود مصمم بر احقاق حق خود هستند و هر روز علیه رژیم جعلی آل خلیفه اعتراضات خود را اعلام می کنند و در این سال ها متحمل رنج و سختی ها و قساوت های متعدد در سایه حمایت اربابان سعودی آمریکایی -غربی و صهیونیستی آل خلیفه هستند.

به همین مناسبت جمعیت العمل الاسلامی بحرین بیانیه ای را صادر نموده است:

" وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مِن قَبْلِکَ رُسُلًا إِلَیٰ قَوْمِهِمْ فَجَآءُوهُم بِٱلْبَیِّنَٰتِ فَٱنتَقَمْنَا مِنَ ٱلَّذِینَ أَجْرَمُوا۟ وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ ٱلْمُؤْمِنِینَ"

تبریک و درود به ملت مجاهد بحرین به مناسبت سالروز آغاز انقلاب بزرگ ۱۳ فوریه سال ۲۰۱۱، عرض می کنیم انقلابی که خشم خروشان علیه استبداد و بی عدالتی و ظلم سیاسی که ملت بحرین سال ها از سوی آل خلیفه با آن دست و پنجه نرم می کنند ، بود انقلابی که در آن مشارکت مردمی به بالاترین نسبت خود در سطح منطقه به همراه مطالبات عادلانه رسید .

۲۵۰ شهید، بیش از ۵ هزار زندانی و ۲۶ هزار اخراجی از مشاغل مختلف

نه سال از انفجار انقلاب ملت ما گذشت در این مدت حکومت حاکمه با قساوت تمام انواع ظلم و ستم و شکنجه و تحقیر و سرکوب سازمان یافته برای نابود کردن مقاومت ملت ما به کار برد که منجر به شهادت بیش از ۲۵۰ نفر از ملت ما گردید که از جمله این شهدا کودکان، جنین ها و زنان بودند و ده ها هزار نفر از بحرینی ها را به زندان و بازداشتگاه ها بردند و آنها را در معرض وحشیانه ترین شکنجه ها قرار دادند .

همچنان بیش از ۵ هزار نفر در پشت میله های زندان زندانی هستند و حکومت حاکمه ضمن انواع اقدامات انتقام جویانه خود بیش از ۲۶ هزار کارگر،کارمند و متخصص در مشاغل و پست های اداری را از کار و مشاغل خودشان جدا کردند و نیروی زیادی را برای مواجهه با راهپیمایی ها و تظاهرات به کار گرفتند به طوری که منجر به زخمی شدن هزاران زخمی شد .

حدود ۱۰۰ شهروند بحرینی به دست مزدوران آل خلیفه قطع عضو شدند

به سبب این اقدامات نزدیک به ۱۰۰ نفر یکی از اعضایش را از دست داده است که از این تعداد ۵۰ نفر دوچشم یا یکی از چشم هایش را از دست داده است.

بحرین تبدیل به یک کشور نظامی و پلیسی و سرکوبگر شده که صدها نفر مجبور به ترک کشور شدند و در تبعید اجباری به سر می برند.و همچنان که در گذشته نیز حکومت آل خلیفه اقدام به سلب تابعیت هزار شهروند بحرینی و تبعید آنها کرده بود.

ملت ما قطعا از حقوق قانونی خود کوتاه نمی آید و به این سخن از امیرالمونین(علیه السلام) با تمام وجود و احترام پایبند است : "لَنَا حَقٌّ، فَإِنْ أُعْطِینَاهُ، وَإِلاَّ رَکِبْنَاا أَعْجَازَ الْإِبِلِ، وَإِنْ طَالَ السُّرَی" ما را حقی است اگر به ما داده شود حق به حق دار رسیده و گرنه بر پشت شتران سوار شویم و برای گرفتن آن برانیم هر چند راه رفتن ما در شب به طول انجامد و ملت ما سخن امام حسین(علیه السلام) را تکرار می کند ، "هیهات منا الذلة" و خداوند ما را از ذلت دور می کند.

ما در جمعیت العمل الاسلامی بحرین"امل" بر موارد زیر تاکید می کنیم:

اول: انقلاب ۱۴ فوریه برای همیشه مشروعیت حکومت حاکمه بحرین را از بین برد و بر اساس این امر در واقع هیچ نیرویی نمی تواند به آن مشروعیت ببخشد.

دوم: تمام ابزار و شیوه های حکومت ظالم علیه سرکوب ملت ما هرگز موضع مخالف آنها با حکومت را تغییر نخواهد داد.

سوم: بایستی سازمان ملل متحد و حکومت های آزاد در جهان مواضع روشنی را در قبال حکومت دیکتاتوری در بحرین اتخاذ کنند و و این حداقل حقوق ملت بحرین ،به عنوان یکی از اعضای آن است .

دعوت از آحاد ملت بحرین برای تظاهرات گسترده در سراسر بحرین

ما آحاد ملت بزرگوارمان را در نهمین سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه که در روز جمعه قرار دارد و فراتر از آن ، به یک حماسه ملی با بزرگترین و گسترده ترین مشارکت مردمی در بزرگداشت این سالگرد و تجدید انقلاب در همه جای بحرین فرا می خوانیم.

در ادامه این بیاینه آمده است:ب بزرگی و شکوه ملت صبورمان که گرفتار رنج و عذاب شدید هستند و همچون دستگیره آتش و ثابت قدم در مسیر جهاد و تلاش برای تحقق حقوقشان حرکت می کنند، درود می فرستیم و بر فخر و بزرگی شهدای ابرار و خانواده های بزرگوار آنها و بر عزت و بزرگی و عظمت زندانیان انقلابی مقاوم و تبعید شده ها و مهاجران از کشور درود می فرستیم.

در پایان این بیانیه آمده است: "حقی که مطالبه شود از بین نمی رود و محقق خواهد شد" و در فردای نزدیک شاهد آن خواهیم بود " وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ" .

جمعیة العمل الإسلامی "أمل"

المنامة - البحرین المحتلة

الجمعة ١٩ جمادی٢ ١٤٤١هـ

الموافق ١٤ فبرایر/ شباط ٢٠٢٠م

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: