۰

تشرف بانوی مسیحی به دین اسلام در حرم ثامن‌الائمه(ع)

یک بانوی مسیحی از کشور شیلی در حرم ثامن‌الائمه(ع) به دین مبین اسلام مشرف شد.
کد خبر: ۲۱۶۳۶۵
۱۰:۵۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش «شیعه نیوز»، مراسم تشرف به اسلام «کلروریدا سانتی بانز» در جلسه‌ای با حضور کارشناسان مذهبی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی انجام گرفت و این بانوی مسیحی پس از ادای شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

سانتی بانز در حاشیه این مراسم با بیان انگیزه خود از تشرف به اسلام گفت: بیشترین عامل گرایش من به دین اسلام دیدن نوع پوشش و حجاب بانوان مسلمان بود، بعد از دیدن بانوان مسلمان و محجبه که در مسجدی در سانیاگو رفت و آمد داشتند به این دین علاقه‌مند شدم.

وی که پس از مسلمان شدن نام «رز» را برای خود انتخاب کرد، افزود: بعد از گرایش به دین اسلام حدود هشت ماه درباره این دین تحقیق کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که اسلام کامل‌ترین و بهترین دین‌ است.

این بانوی تازه مسلمان با بیان اینکه برای نخستین‌بار به حرم مطهر رضوی مشرف شده‌ام، اظهار کرد: خوشحالم که مراسم تشرف به اسلام من در مکانی مقدس مانند حرم امام رضا(ع) که جایگاه ویژه‌ای نزد مسلمانان دارد، صورت گرفت.

گفتنی است؛ در این مراسم گواهی تشرف به اسلام به همراه یک جلد کلام‌الله مجید با ترجمه اسپانیایی، جانماز و چادر نماز و سایر اقلام فرهنگی از سوی آستان مقدس رضوی به این بانوی تازه مسلمان اهدا شد.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: